حجاب به عنوان یك سمبل اسلامی در همه جای دنیا شناخته شده است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این پیام كه توسط 'مریم ورز دار' جانشین سازمان بسیج جامعه زنان كشور در همایش بین المللی تجلیل از طلایه داران عفاف و حجاب قرائت شد آمده است: حقیقت این است كه خداوند برای حیات طیبه بشری خانواده را بر مبنای عواطف انسانی و محوریت زندگی عفیفانه، شاخص احراز نیمی از دین معرفی كرد و خانواده را محلی برای تعدیل غرایز انسانی قرار داد.

در ادامه این پیام آمده است: درحالی كه در برابر این غریزه نیرومند و سركش در دنیای امروز دو برخورد می شود؛‌ یكی برخورد اباحی گری و رهاساختن مطلق آن در غرب كه مجبورند هزینه های سنگینی برای آن بپردازند.

این مرجع تقلید در پیام خود آورده است : انواع بیماری های صعب العلاج، متلاشی شدن خانواده ها، فرزندان بی سرپرست و فرزندان نامشروع كه در بسیاری از حوادث دردناك اجتماعی شریك و سهیم هستند وانواع جنایات و از میان رفتن صمیمیت در خانواده ها از پیامدهای این برخورد است.

در ادامه پیام آیت الله مكارم شیرازی آمده است: دین مقدس اسلام این غریزه را در كانال صحیح و مطمئنی با برنامه های حساب شده هدایت می كند و نتیجه آن قداست جامعه، خوشبختی زوج ها و فرزندان و دوری از بسیاری از حوادث تلخ است.

این مرجع تقیلد در پیام خود حجاب را به عنوان یكی از برنامه‌های الهی دانست و گفت: حجاب یكی از برنامه های الهی است كه رعایت آن كمك بسیار موثری در آرامش جامعه و نجات آن از انواع آلودگی ها دارد و هرقدر برای آن سرمایه گذاری كنید بجاست علاوه بر این، امروز حجاب به عنوان یك سمبل اسلامی در همه جا شناخته شده و مسلمانان را با حجاب می شناسند و به همین دلیل دشمنان اصرار در مبارزه با آن دارند.

اولین همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب عصر دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،آیت الله مهدوی كنی ، آیت الله تسخیری،سردار نقدی ،لاله افتخاری(نماینده مجلس) همسر و مادر شهید مصطفی احمدی روشن و جمع كثیری از میهمانان خارجی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

فراهنگ ** 1355 ** 1574





:: برچسب‌ها: نشان , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: