تیشه گران:اعتبارات فدراسیون انجمن های ورزشی ناچیز است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، مهران تیشه گران در مجمع انتخابات هیات انحمن های ورزشی كردستان افزود: اعتبار این فدراسیون در سال گذشته كه از 15 رشته تشكیل می شد 12 میلیارد ریال بود، این در حالی است كه رشته راگبی زمانی كه یك فدراسیون مستقل بود از اعتباری 9 میلیارد ریالی برخوردار بود.

وی با اشاره به اینكه در سال جاری توانسته ایم تنها دو میلیارد ریال به رشته راگبی اختصاص دهیم، گفت: با این وجود تمام مسابقات در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار شده است.

تیشه گران افزود: در سال جاری تقاضای بودجه 100 میلیارد ریالی كرده ایم كه در صورت تحقق نیمی از این بودجه می توانیم مشكلات تجهیزات را رفع و به هیات ها نیز كمك كنیم.

وی با اشاره به در اختیار گذاشتن یك سالن ورزشی از سوی اداره كل ورزش و جوانان استان كردستان به هیات این استان، گفت: به این ترتیب هم اكنون 23 استان از سالن مجزا و مختص به خود برخوردار شده اند.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی با بیان اینكه برخی از رشته های ورزشی این انجمن در كردستان فعال نیست افزود: در تلاش هستیم تا رشته های سپك تاكرا، فلوربال و ورزش های هوایی را در كردستان فعال كنیم.

وی همچنین ابراز آمادگی كرد كه فدراسیون در زمینه آموزش مربیگری به هیات انجمن های ورزشی استان كردستان كمك های لازم را خواهد كرد.

570





:: برچسب‌ها: سبز , خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: