70 نفر به عضویت مجمع خیرین قرآنی در آمدند
نوشته شده توسط : gogos

'مهدی قره شیخ لو' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: هر یك از این افراد با توجه به وضعیت مالی خود، مبلغی را برای مشاركت در فعالیت های این مجمع قرآنی اختصاص داده اند.

وی هدف از تشكیل مجمع خیرین قرآنی را مشاركت دادن مردم در فعالیت های قرآنی عنوان كرد و گفت: بسیاری از مردم تمایل دارند در برنامه های قرآنی شركت كنند، اما یا وقت كافی ندارند و یا از تخصص لازم برخوردار نیستند كه این مجمع زمینه انجام كارهای دینی و قرآنی را برای آحاد جامعه فراهم می سازد.

قره شیخ لو ادامه داد: این مجمع قرآنی، فرصت بسیارمناسبی است تا خیرات و نذورات علاقه مندان به توسعه فعالیت های قرآنی هدفدارهزینه شود.

قره شیخ لو با بیان آنكه باید بستری فراهم شود تا انجام فعالیت های قرآنی رنگ و بوی دولتی به خود نگیرد، افزود: نخستین جلسه هیات امنای مجمع خیرین قرآنی هفته گذشته تشكیل شد تا با جدیت وظایف خود را دنبال كند.

رییس سازمان دارالقرآن الكریم خاطرنشان كرد: مجمع خیرین قرآنی كه از 14 بهمن ماه همزمان با برگزاری ششمین دوره مراسم تكریم چهره های قرآنی راه اندازی شد، همچنان در ابتدای راه قرار دارد.

وی گفت: در نظر داریم تا اواخر فروردین سال آینده(1391)، پایگاه اطلاع رسانی مجمع خیرین قرآنی را راه اندازی كرده و در آن به صورت شفاف، گزارش های لازم در خصوص میزان كمك های مردمی و محل هزینه كرد خیرات و نذورات مردم ارایه شود.

قره شیخ لو افزود: علاقه مندانی كه تمایل به گسترش و توسعه فعالیت های قرآنی دارند می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الكریم به نشانی www.telavat.com نحوه كمك خود را اعلام كنند.

رییس سازمان دارالقرآن الكریم ادامه داد: افراد همچنین می توانند كمك های نقدی خود را به شماره حساب 88888 بانك ملی واریز كنند تا در اختیار فعالیت های قرآنی قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری كرد ازسال آینده با تبلیغات گسترده درخصوص اهداف و فعالیت های مجمع خیرین قرآنی، افراد بیشتری تمایل به عضویت و مشاركت در این مجمع داشته باشند.

فراهنگ ** 1883 **1580





:: برچسب‌ها: شهرستان , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: