استقبال كم نظیر اندونزیایی ها از هفته فرهنگی ایران در جاكارتا
نوشته شده توسط : gogos

ربانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این هفته فرهنگی را باعث رونق بیشتر آن دانست.

وی با اشاره به برپایی برنامه های مختلف فرهنگی در این هفته، گفت: بر اساس گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این هفته فرهنگی بهترین نمونه برپایی برنامه های فرهنگی این چنینی است.

رایزن فرهنگی ایران در اندونزی با اشاره به برپایی شب ایرانی در مقر اتحادیه آ.سه.آن در جاكارتا نیز یادآور شد: در این نشست كه معاون دبیركل اتحادیه آ.سه.آن نیز حضور داشت، درباره همكاری های فرهنگی آ.سه.آن و ایران بحث و تبادل نظر صورت گرفت و این مقام اتحادیه تاكید كرد كه اعضای آ.سه.آن خواستار گسترش مناسبات فرهنگی خود با ایران هستند.

ربانی ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست طی سخنانی دستاوردهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را برای شركت كنندگان تشریح كرد.

در حاشیه این نشست نیز نمایشگاهی از جاذبه های فرهنگی و گردشگری ایران برپا شد كه مورد استقبال شركت كنندگان در آن قرار گرفت.

ربانی در ادامه با اشاره به برپایی سمینار سهم ایرانیان در تمدن اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید ایرانی و اندونزیایی، گفت: علاوه بر ایران و اندونزی شركت كنندگانی از كشورهای دیگر نیز در این سمینار حضور داشتند.

آساق**335** 1597





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: