گل نخوردن، هدف اصلی تیم در بازی با سپاهان است
نوشته شده توسط : gogos

امیر قلعه نویی یكشنبه شب در كنفرانس خبری پیش از بازی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در مرحله بعدی نیز سعی خواهیم كرد تا امتیاز كامل بازی را با ارائه یك بازی منطقی كسب كنیم.

وی اضافه كرد: همچنین پرس خط هافبك تیم سپاهان و بستن بازی این تیم دیگر هدف تیم خواهد بود كه در بازی فردا دنبال خواهیم كرد و با برنامه و ارائه یك بازی هجومی همراه با تمركز كافی مقابل سپاهان صف آرایی خواهیم كرد.

قلعه نویی همچنین با اشاره به هفته های باقیمانده از رقابت های این فصل ، از كمیته ضد دوپینگ خواست تا با دقت بیشتری مسابقات را تحت نظر گیرد و بازی های را به طور كامل پوشش دهد.

وی بیان كرد: در هشت بازی باقیمانده با آرامش كامل و به دور از خودزنی در رقابت های حاضر می شویم و سعی خواهیم كرد تا فشارها را با كمك رسانه های محلی و مسئولین استان از تیم دور كنیم.

وی همچنین با اشاره به اردوی 9 روزه تیم در تركیه اظهار كرد: در این اردو تیم به شرایط آرمانی نزدیك ترشد و در دومین بازی تداركاتی مقابل نفتان اكراین به رغم باخت یك بر صفر، امیدهایم به تیم زیادتر شد.

قلعه نویی گفت: تراكتورسازی و تبریز پتانسیل بالایی دارد و حقشان حضور در آسیا و مطرح شدن در این قاره است.

وی افزود: در این فصل از رقابت ها نیز اگر برخی مشكلات فنی ، تیمی و داوری و خیلی مسائل دیگر نبود شاید در صدر قرار داشتیم.

وی ابراز امیدواری كرد تا در بازی فردا با گرفتن سه امتیاز بازی طلسم 10 ساله شكست ناپذیری سپاهان برابر تراكتورسازی شكسته شود.

دیدار دو تیم تراكتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر ساعت 15 فردا در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز و با قضاوت سعید مظفری زاده برگزار می شود.

7233/587





:: برچسب‌ها: دریا , خانه , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: