زیرساختهای لازم برای افزایش خدمات دهی به مسافران در مرز پرویزخان فراهم است
نوشته شده توسط : gogos

'حسین پروین' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رفت و آمد مسافران از این مرز طی تعطیلات نوروز افزایش می یابد بنابراین امكانات لازم برای ارایه خدمات بهتر و سریعتر به گردشگران فراهم شده هر چند ظرفیتهای موجود نیز پاسخگوی میزان سفرها است و در این خصوص مشكلی وجود ندارد.

وی گفت: هم اكنون بطور میانگین روزانه بین 75 تا 120 نفر ازطریق مرز رسمی پرویزخان به شهرهای اقلیم كردستان عراق سفر می كنند.

فرماندار قصرشیرین همچنین گفت: رفت و آمد زوار عتبات عالیات از مرز پرویزخان در این شهرستان ممنوع است لذا تنها مسافران و گردشگرانی كه قصد عزیمت به اقلیم كردستان عراق را دارند می توانند از این مرز خارج شوند.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود در تعطیلات نوروزی میزان سفرهای روزانه در این مرز به 200 نفر افزایش یابد كه برای این منظور نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است.

شهرستان قصرشیرین با جمعیت بیش از 24 هزار نفر دارای 186 كیلومتر مرز مشترك با عراق است كه حدود 62 كیلومتر آن در مجاورت استان سلیمانیه در شمال عراق قرار دارد.

شهروندان كرمانشاهی و شهرستانهای غربی این استان با توجه به تشابهات فرهنگی و زبانی و تجارت عمده با شهرهای كلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و كركوك مراودات زیادی با مردم این شهرها دارند. ك/3

1234/9102/567





:: برچسب‌ها: سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: