اسبقیان:خودباوری و اعتماد به نفس رمز پویایی و اقتدار انقلاب اسلامی است
نوشته شده توسط : gogos

سیدمحمد شروین اسبقیان روزدوشنبه درآیین تجلیل از جوانان برتر، نخبه و موفق استان درتالار جمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد، افزود: جوانان ایران اسلامی با حضور در تمامی عرصه ها ضامن حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و نوید بخش ایرانی آباد و با اقتدار هستند.

وی گفت: جوانان به بركت انقلاب اسلامی و اندیشه های نورانی امام راحل متحول و در تمامی عرصه ها درخشش بی نظیری داشته اند.

اسبقیان خاطرنشان كرد: در دوران دفاع مقدس كه میدان رویارویی لشكر كفر با اسلام بود، جوانان ایران اسلامی حماسه های بیادماندنی در تاریخ آفریدند.

وی، خودباوری و اعتماد به نفس جوانان را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و افزود: رهبری از اعتماد به نفس و خودباوری جوانان به عنوان داروی فكری و روحی برای ملت یاد و آن را محرك حیات بخش در تمامی بخش ها و ادوار تاریخ برای برانداختن سلطه ها می دانند.

اسبقیان بیان كرد: پیشرفت های صورت گرفته در زمینه های انرژی صلح آمیز هسته ای، علوم نوین، پزشكی، ورزش، هنر، علوم پایه از آثار و نتایج اعتماد به نفس و خودباوری جوانان و توجه به این قشر است.

وی افزود: شناسایی استعدادها و تجلیل و قدردانی از جوانان نخبه و برگزیده یكی از رسالت های اداره ورزش و جوانان استان و دولت است.

در مراسم تجلیل از جوانان برتر، نخبه و موفق آذربایجان شرقی از 51 جوان برتر در حوزه های ورزشی، نخبگان جوان، جوان كارآفرین، المپیادهای علمی، حوزه روستایی، هنر، رسانه و مطبوعات ، سرباز نمونه ، فیلم ، عرصه های اجتماعی، قرآنی ، مذهبی و هیات ها، زنان ، امداد و نجات ، و ایثارگری تجلیل شد.

/587/7233





:: برچسب‌ها: به من , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: