ایران آمادگی دارد تجربیات خود را در اختیار ملت عراق قرار دهد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،'محمدرضا رحیمی 'ظهر امروز -دوشنبه- در دیدار'محمد توفیق علاوی' وزیر ارتباطات جمهوری عراق با بیان اینكه جمهوری اسلامی ایران از هیچ كمك و حمایتی در قبال برادران عراقی خود دریغ نمی‌كند اظهار داشت: ایران می تواند در زمینه تربیت نیروی متخصص در تمامی رشته‌ها، خدماتی را به ملت عراق ارائه دهد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاكید بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از زمان و سرعت بخشیدن به روند توسعه همكاری‌ها میان دو كشور خواستار ایجاد ارتباط گسترده‌تر میان شركت‌های ایرانی و عراقی و گسترش فعالیت‌ها و همكاری‌های مشترك شد.

رحیمی در ادامه روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق را عمیق و مستحكم و بر پایه اعتقاد و باورهای دو ملت توصیف كرد و افزود: غالبا روابط كشورها بر اساس منافع تنظیم می شود اما تهران و بغداد از روابط اعتقادی و برادرانه استواری برخوردار هستند.

**سرعت پیشرفت در ایران تحسین برانگیز است

'محمد توفیق علاوی'وزیر ارتباطات جمهوری عراق نیز در این ملاقات با اشاره به بازدید خود از دستاوردهای حوزه ارتباطات و تجهیزات فضایی ایران گفت:سرعت پیشرفت و توسعه در ایران بسیار تحسین برانگیز است و ما خواستار حضور و فعالیت شركت‌های ایرانی در عراق هستیم.

سیام **1708*1580





:: برچسب‌ها: دریا , وابسته به تکزاس , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
امیرشیما در تاریخ : 1390/12/23/2 - - گفته است :
سسسسسلام عزیزم وب عالی داری به وبلاگ ما دوتاهم یه سربزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: