برنامه پنج ساله سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تدوین شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین 'محی الدین بهرام محمدیان' در نهمین نشست هیات امنای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی كشور به ارایه گزارش عملكرد یك ساله این سازمان در سال 90 پرداخت و گفت: استقرار ساختار جدید سازمان مصوب هیات امنا، به ویژه ادغام پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در سال 90 اجرایی شده است.

وی به موارد نهایی برنامه درسی ملی با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و تصریح كرد: این موارد كه هم اكنون در شورای عالی آموزش و پرورش در حال بحث و بررسی است، مشخص كننده نقشه جامع كتاب های درسی خواهد بود.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش در مورد تغییر كتب درسی پایه اول ابتدایی براساس برنامه درسی ملی، افزود: در سال 90 مقرر شد كتاب های پایه دوم و ششم ابتدایی برای سال تحصیلی آینده تغییر كند كه هم اكنون پیش نویس های این كتاب ها آماده شده است.

محمدیان با یادآوری اینكه سال گذشته یك هزار و 467 مدرس آموزش میانی در استان های كشور آموزش های لازم به مدت 70 ساعت در مورد كتاب های تازه تالیف پایه اول ابتدایی را پشت سرگذاشته اند، تاكید كرد: هر یك از این مدرسان در استان های خود به معلمان آموزش های لازم را خواهند داد، ضمن اینكه در سال 90، دو هزار و 493دقیقه فیلم آموزشی به عنوان راهنمای جانبی نیز در اختیار معلمان پایه اول ابتدایی قرار گرفته است.

وی با اعلام اینكه در سال 90، حدود 132 میلیون جلد كتاب درسی در اختیار دانش آموزان سراسر كشور قرار گرفت، اضافه كرد: در سال 90، 31 عنوان مجله رشد از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی كشور چاپ و توزیع شد.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش به برگزاری چهل و یكمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در سال 90 با حضور 43 كشور خارجی اشاره و خاطر نشان كرد: در این جشنواره 294 عنوان فیلم آموزشی به مرحله نهایی راه یافت.

اجتمام ** 1788*





:: برچسب‌ها: درختان , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: