گزارش حقوق بشری سازمان ملل سیاسی و غیرواقعی است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رامین مهمانپرست روز سه شنبه در ادامه نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی در پاسخ به سووالی در این باره افزود: تا زمانی كه این گونه گزارش ها با اهداف سیاسی تهیه شود و منابعی كه برای قضاوت در اختیار گزارشگر ویژه قرار داده می شود از منابع گروه های تروریستی باشد، چیزی بیش از این گزارش های غیرواقعی دریافت نخواهیم كرد.

دستیار ویژه وزیر امور خارجه با بیان این كه گزارشگر ویژه سازمان ملل در تهیه گزارش خود از منابع گروه هایی كه در پرونده آنها سراسر جنایت، ترور و رفتار غیرانسانی مشاهده می شود، استفاده كرده است، از این امر ابراز تاسف كرد و گفت: ما به هیچ وجه این گونه گزارش ها و این شكل عمل كردن و پرداختن به مساله حقوق بشر را درست نمی دانیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاكید كرد: جمهوری اسلامی ایران برای احقاق حقوق بشر در همه كشورها با احساس مسوولیت بالا عمل می كند و در داخل كشور هم فعالیت های بسیار قابل توجهی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ما آمادگی همكاری با مجموعه های حقوق بشری نظیر كمیساریای عالی حقوق بشر را داشته و داریم.

مهمانپرست خاطرنشان كرد: اگر واقعا قرار باشد كه رسیدگی درستی به موضوع حقوق بشر انجام شود، باید این موضوع را در نظر گرفت كه كشور ما بیشترین ضربه را از ناحیه تروریسم دیده است و حقوق بشر در ایران توسط كشورهای غربی و عاملان آنها نقض شده است.

رییس مركز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه یادآور شد: ما بیشترین شهدا از میان نخبگان علمی و هسته ای را در كشورمان داشته ایم و تروریست ها ملت ما را فقط به جرم حمایت از استقلال و دفاع از منافع ملی خود به شهادت می رسانند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاكید كرد: اگر بنا باشد كه گزارشگر ویژه ای تعیین شود و حقوق بشر را بررسی كند، باید عوامل ترور دانشمندان كشور ما را شناسایی و آنها را معرفی كند.

ادامه دارد...

سیام**2026





:: برچسب‌ها: شیکاگو , دوچرخه , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: