سرمربی تیم بسكتبال مهرام: مسوولیت شكست مقابل ذوب آهن را می پذیرم
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا ، 'مصطفی هاشمی' دوشنبه شب پس از شكست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در دیدار یاد شده در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازیكنانم تمام تلاش خود را انجام دادند اما یكسری اشتباهات موجب شد تا نتوانیم صعود خود به دیدار نهایی را در اصفهان جشن بگیریم .

وی در عین حال از بازی تیم ذوب آهن اصفهان تمجید كرد و گفت: ذوب آهن از تیم های ریشه دار بسكتبال ایران است كه همواره بازی جذابی را به نمایش می گذارد.

سرمربی تیم بسكتبال مهرام تهران افزود: بازیكنان تیم بسكتبال ذوب آهن در این دیدار انگیزه بالایی داشتند و بازی زیبا و قدرتمندی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بازیكنان تیم بسكتبال ذوب آهن اصفهان برخلاف برخی ورزشكاران برخی رشته ها از اعتبار این رشته بخوبی دفاع كردند و بدون توجه به مشكلات مالی این تیم ، برای دفاع از اعتبار شخصیت ورزشی خود تلاش خود را انجام دادند.

هاشمی در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران كه با این وجود چرا این تیم پس از گذشت 9 سال نتوانسته است عنوان قهرمانی را مجددا' به دست آورد ، اظهارداشت: قهرمانی در لیگ بسكتبال ایران بستگی به شرایط تیم ها دارد و من از شرایط ذوب آهن اطلاعی ندارم كه بتوانم پیرامون این موضوع اظهارنظر كنم.

وی افزود: بسكتبال اصفهان از كارشناسان و پیشكسوتان مجربی در سطح كشور برخوردار است و آنها باید با بررسی شرایط تیم های اصفهانی پیرامون این موضوع اظهارنظر كنند.

سرمربی تیم مهرام تهران درباره 'پپسو' بازیكن آمریكایی تیمش كه دچار مصدومیت شده است ، گفت: متاسفانه این بازیكن در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ برتر باشگاههای كشور مقابل ذوب آهن دچار شكستگی دست شد و از آن زمان نتوانست تیم ما را همراهی كند.

وی با بیان اینكه 'مصدومیت این بازیكن آمریكایی برنامه های تاكتیكی تیم ما را برهم زد'، افزود: در غیاب این بازیكن ، بازیكن مونته نگرویی تیم پتروشیمی ماهشهر را بخدمت گرفتیم اما این بازیكن نیز بدلیل عدم هماهنگی با سایر بازیكنان نتوانست انتظارات ما را برآورده كند.

هاشمی درعین حال افزود: دیدار سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاههای غرب آسیا برای ما مهم است از اینرو سعی می كنیم 'پپسو' بازیكن تاثیرگذار خود را برای این دیدار آماده كنیم و از وی در این دیدار استفاده نماییم .

دیدار برگشت تیم های ذوب آهن اصفهان و مهرام تهران در مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاههای غرب آسیا دوشنبه شب در سالن ملت اصفهان با امتیاز 91 بر 88 به سود تیم ذوب آهن پایان یافت.

دیدار رفت دو تیم نیز در تهران با امتیاز 100 بر 86 به سود تیم مهرام تهران پایان یافته بود.

مرحله نیمه نهایی مسابقات بسكتبال باشگاههای غرب آسیا در سه دیدار برگزار می شود و هر تیمی كه بتواند در دو دیدار به پیروزی برسد به دیدار نهایی این مسابقات راه می یابد.

در این چارچوب تیم ذوب آهن اصفهان در دیدار سوم خود باید روز 29 اسفندماه در تهران به مصاف تیم مهرام برود.

7132**





:: برچسب‌ها: جدید , تصویر , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: