اجلاسیه سراسری حوزه های علمیه سفیران هدایت كشور در قم گشایش یافت
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، این اجلاسیه كه با حضور مدیر حوزه های علمیه، معاونان حوزه و مسوولان و مدیران حوزه های علمیه سفیران هدایت كشور برگزار شده است، عصر فردا با تبیین برنامه های معاونت های مختلف به كار خود پایان می دهد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه در این اجلاسیه با اشاره به فعالیت 50 مدرسه علمیه سفیران هدایت در سراسر كشور گفت: اكنون 73 تقاضای دیگر از كل كشور برای احداث این مدارس به معاونت تبلیغ ارسال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین'محمدحسن نبوی' افزود: مدارس علمیه سفیران هدایت گسترش یافته و آثار و بركات این مدارس در كشور فوق العاده بوده است.

وی به فواید اجلاسیه های مدیران حوزه های علمیه سفیران هدایت اشاره كرد و افزود:تبادل تجربیات، تصحیح نقص ها، آگاهی هرچه بیشتر مدیران و مسوولان از آخرین وقایع، تبیین برنامه ها و بیان انتظارات از اهم این فواید محسوب می شود.

وی تصریح كرد: سیستم آموزشی مدارس سفیران هدایت با قوت به كار خود ادامه می دهد و هم اینك زمینه گسترش این مدارس نیز سراسر كشور نیز فراهم شده است.

نبوی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تحول در حوزه ها خاطرنشان كرد: كارهایی در این زمینه صورت گرفته است اما باید با تلاش بیشتر به تحولات اساسی در حوزه های علمیه دست یابیم.

برنامه های این اجلاسیه،عصر امروز و صبح فردا با تبیین برنامه های آموزشی، تبلیغ و امور طلاب، مالی و اداری، پژوهشی، تهذیب و امور فرهنگی، معاونت امور حوزه ها و تبیین برنامه های شورا و گروه های علمی ادامه دارد. ك/4

553/550/





:: برچسب‌ها: سگ , گربه , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: