سفر رهبر فرزانه انقلاب اعتبارات ارزشمندی را برای استان به ارمغان آورد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، سید دادوش هاشمی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: جای بسی شادی است كه با ورود ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای به كرمانشاه، متعاقب آن مصوبات گرانقدر و ارزشمندی برای مردم انقلابی استان كرمانشاه به تصویب هیات دولت رسید.

وی با بیان اینكه سفر معظم له در نزد جهانیان شهره خاص و عام شده، اضافه كرد: خدای بلند مرتبه را شاكریم كه این افتخار تاریخ ساز نصیب كرمانشاه شد و از پرتو آن، این استان نه تنها در صحنه ملی بلكه در دنیا نام و نشانی پیدا كرد و خلوص نیت كرمانشاهیان به مولا و مقتدایشان اثبات شد.

استاندار كرمانشاه اظهار كرد: به خود می بالیم كه مردم سخاوتمند كرمانشاه همیشه نشان داده اند كه روحیه ولایتمداریشان در تمامی برهه های حساس نظام و انقلاب قابل توجه و تقدیر بوده است.

وی یادآور شد: از بذل محبت و عنایات خاصه مقام معظم رهبری مبلغ یك هزار میلیارد ریال به صورت تملك دارایی سرمایه ای و یكصد میلیارد ریال به صورت هزینه ای از محل اعتبارات ماده 12 قانون مدیریت بحران با ابلاغیه ای از طرف معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور صادر و در اختیار استان قرار گرفت.

استاندار كرمانشاه گفت: بسیاری از پروژه های زیربنایی و پروژه هایی كه برای پیشگیری از بحران نظیر پروژه های تامین آب شرب، آب كشاورزی و ساماندهی رودخانه ها از محل اعتبارات مذكور قابل اجرا می باشد ، برای استان كرمانشاه در نظر گرفته شده است.

567/245





:: برچسب‌ها: زرد , واشنگتن , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: