كارت اعتباری میزان مستلزم همكاری سیستم بانكی كشور است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'عبدالرضا شیخ الاسلامی' عصر سه شنبه در حاشیه مراسم اهداء جوایز به كارگران نمونه كشور، افزود: توزیع كارت اعتباری میزان، میان كارگران موجب رونق اقتصادی و افزایش تولید داخلی خواهد شد.

به گفته وی، در صورتی كه سیستم بانكی كشور در سال آینده همكاری لازم را در این خصوص انجام دهد، تعداد كارگرانی كه كارت اعتباری میزان دریافت خواهند كرد، افزایش می یابد.

شیخ الاسلامی در خصوص دستمزد سال 91 كارگران نیز گفت: هنوز دو شریك اجتماعی كار در خصوص دستمزد سال 91 به اجماع نرسیده اند.

وی با تاكید بر نقش نظارتی دولت در تعیین حداقل دستمزد تصریح كرد: دولت هیچ گونه دخالتی در این تصمیم گیری ندارد و در صورتی كه دو شریك اجتماعی كار به توافق برسند با نظر آنها موافقت می كند.

وی یادآور شد: برای تعیین دستمزد، نرخ تورم بهمن ماه از بانك مركزی استعلام شده است.

شیخ الاسلامی در خصوص انتخاب احتمالی 'سعید مرتضوی' به عنوان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: انتخاب به شكل قانونی انجام خواهد شد و به طور یقین انتصاب ایشان به این سمت با اجماع مسوولان صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص ایجاد 5/2 میلیون شغل در سال جاری گفت: تعداد اشتغال های ایجاد شده در سامانه رصد وجود دارد، اما هنوز در صدد ساماندهی اشتغال كه از سوی استانها در این سامانه ثبت شده است هستیم.

وی اظهار داشت: تا پایان سال گزارش اشتغال را منتشر می كنیم.

كاوه اشتهاردی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم گفت: كارت خرید اعتباری كارگران، می تواند یكی از راه های مناسب برای تحقق اهداف كشور در قالب رونق اقتصادی باشد و زمینه خرید كالای ایرانی را فراهم آورد.

وی افزود: باید با اجرای سیاست دولت و تاكیدات ریاست جمهوری بر مجاهده اقتصادی و اهتمام ملت مبنی بر شتاب فزاینده و سرعت بیشتر در دستیابی به تكامل علمی و اقتصادی بالنده و پر شتاب تر از گذشته به سمت قله های سعادت و پیشرفت حركت كنیم.

وی اظهار داشت: در این مسیر این وزارتخانه با عنایت به استراتژی ها، رسالت، اهداف و منشور كاری خویش با همكاری تمامی ارگان ها، نهادها و شركای اجتماعی و همت والای جامعه كار و تولید گام های استواری برداشته است.

اقتصام **1933**9123**1594





:: برچسب‌ها: سیاتل , سیاه , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: