اطلاعیه سازمان هدفمندی درباره پیامك انصراف سرپرستان خانوارها
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا در اطلاعیه از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: فرایند كلیه مراحل انصراف از دریافت یارانه به ترتیب از طریق پیامك های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد و جای هیچ نگرانی نیست .

سازمان هدفمندی یارانه ها همچنین تاكید كرده است: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

در اطلاعیه آمده است: اكنون كه پس از گذشت 15 ماه از كار بزرگ و ماندگار ملت و همبستگی عظیم و بی نظیر ملی در اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه ها، شاهد آثار مثبت آن در زندگی مردم و اقتصاد كشور هستیم، به اطلاع می رساند كه ادامه تحولات با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه با اشاره به ابراز تمایل برخی خانوارها مبنی بر انصراف از دریافت یارانه آمده است:از مدت ها پیش تعداد كثیری از مردم خیر و افرادی كه به لطف خدا دارای درآمد مناسبی برای امرار معاش خود و افراد تحت تكفلشان می باشند و یارانه های پرداختی در زندگی آنان اثر گذار نبوده یا تأثیر چندانی ندارد، خواستار ایجاد ساز و كاری شده اند تا بتوانند بر اساس آن از دریافت تمام یا بخشی از یارانه سهم خود صرفنظر كنند و از این طریق با تخصیص بیشتر و بهتر منابع ناشی از هدفمند كردن یارانه ها موجبات بهبود زندگی خانوارهای كم درآمد و محروم جامعه فراهم كنند.

در ادامه آمده است : در پاسخ به این درخواست مردمی و اجابت آن راهكاری عملیاتی طراحی و در اختیار مردم عزیز قرار می گیرد تا به طور داوطلبانه به افزایش سهم یارانه طبقات با درآمد پایین كمك كنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: جهت ایجاد سهولت و تمهیدات لازم برای تعامل و همكاری خانوارهای داوطلب از طریق ارسال پیامك با شماره 300025 اطلاع رسانی انجام شده است كه سرپرست خانوارها باید وارد سامانه الكترونیكی www.refahi.ir شده و در بخش گزینه انصراف یكی از موارد معین شده را انتخاب و علامت بزنند.

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی پیامك هایی كه از طریق این شماره ارسال نشده باشد، اعتبار ندارد.

اقتصام**2021**1601





:: برچسب‌ها: تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: