زمان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در دو روز آینده مشخص می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مصطفی محمدنجار شامگاه چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: تایید صحت و سلامت برگزاری مرحله نخست انتخابات از سوی شورای نگهبان مراحل نهایی را می گذراند.

شورای نگهبان تاكنون صحت انتخابات 113 حوزه انتخابیه را تایید كرده است .

محمد نجار در ادامه به حضور خود در پنجاهمین اجلاس وزرا و روسای كشورهای مختلف جهان در زمینه مبارزه با مواد مخدر كه طی هفته گذشته در وین برگزار شد اشاره كرد و گفت: در این اجلاس سالانه ضمن مرور فعالیتهای انجام شده طی یكسال گذشته،در خصوص مبارزه با مواد مخدر سیاستگذاریهای جدیدی از سوی اعضا در روند مبارزه با مواد مخدر اتخاذ شد.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار جهانی مبارزه با مواد مخدر تاكنون متحمل هزینه های زیادی در این راه شده است .

وزیر كشور با بیان اینكه در این اجلاس طرح هایی در جهت اثر گذاری بیشتر در مبارزه با مواد مخدر از سوی كشورمان ارایه شد ، افزود : این طرح ها مورد توافق كشورهای عضو قرار گرفت .

نجار در عین حال خاطر نشان كرد : متاسفانه با توجه به افزایش هزینه های كشورمان در مبارزه با مواد مخدر كمك های سازمان ملل متحد در این زمینه ناچیز است .

وزیر كشور دیدار با مسوولان مبارزه با مواد مخدر ایتالیا ،روسیه و سوییس در حاشیه اجلاس یاد شده را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این دیدارها به همكاری و مبارزه موثر تر در مبارزه با مواد مخدر تاكید شد .

سیام**2023**1478





:: برچسب‌ها: درختان , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: