یونگه ولت: جنگ طلبی اسراییل نتایج زیانباری برای غرب خواهد داشت
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، یونگه ولت روز پنجشنبه در مطلبی به قلم 'ورنر پیركر'، نوشت: نیروی هوایی اسراییل قاتل غیرنظامیان است و در حملات هوایی متعدد افراد بی گناه و غیرنظامی كشته می شوند.

این روزنامه در ادامه افزود: صهیونیست ها هیچ هدفی جز تشدید اوضاع خاومیانه ندارند و می خواهند این منطقه پرتنش و درگیر مسائل مختلف را متشنج تر كنند.

این مقاله در ادامه با اشاره به حمله اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به نوار غزه و كشته و زخمی شدن شماری ساكنان این منطقه، نوشت: هدف این حملات، جوسازی برای فراهم كردن زمینه لازم برای تهدید ایران است.

نویسنده این مطلب در بخش دیگری از مقاله خود، رژیم صهیونیستی را عامل اصلی نقض آتش بس با حماس معرفی كرد و نوشت: حتی پرتاب چند موشك از سوی جهاد اسلامی به سمت مواضع اسراییلی ها، به هیج عنوان وسعت اقداماتی را كه تلافی جویانه توصیف كرده اند، توجیه نمی كند.

در بخش دیگری از مطلب یونگه ولت آمده است: به نظر می رسد، هدف اسراییل از این حملات و جنگ افروزی ها، بوجود آوردن یك فضای متشنج و جنگی علیه ایران بوده است.

در این مطلب آمده است: سیاست مناقشه جویانه اسراییل درقبال فلسطینی ها می تواند در نهایت نتایج مضری برای سیاست های غرب و آمریكا در منطقه خاورمیانه داشته باشد.

اروپام** 2051** 1701**1516





:: برچسب‌ها: پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: