تراكم ترافیكی در جاده كندوان نیمه سنگین اعلام شد
نوشته شده توسط : gogos

سرهنگ 'جعفر محمدنژاد' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافران و گردشگران با كندی در حال عبور از این جاده هستند و با تاخیر به مقاصد خود خواهند رسید.

وی با اشاره به وضعیت ترافیكی سایر راههای اصلی و شریانی استان مازندران گفت: هم اینك وضعیت ترافیكی در جاده های هراز، فیروزكوه و كیاسر به دامغان عادی و روان است.

او از باز بودن تمامی راههای اصلی، فرعی و روستایی مازندران خبر داد و بیان كرد: حركت خودروها در اغلب جاده های استان به صورت عادی در حال انجام است.

وی به مسافران توصیه كرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در مسیر به صورت كامل رعایت كنند و از گرفتن سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز به شدت خودداری كنند.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگان تقاضا كرد در صورت خواب آلودگی از ادامه رانندگی خودداری كنند تا در ایام نوروز شاهد حوادث ناگوار و دلخراش در جاده ها نباشیم.

وی همراه داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی را نیز لازم و ضروزی دانست و از رانندگان تقاضا كرد لوازم زمستانی همچون زنجیرچرخ را با خود به همراه داشته باشند تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد.

محمدنژاد همچنین با اشاره به اجرای طرح نوروزی در استان مازندران گفت: این طرح با همكاری و مشاركت نیروی انتظامی و برخی از دستگاههای اجرایی استان همانند راه و ترابری، جمعیت هلال احمر و اورژانش 115 به اجرا درآمده است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: طرح نوروزی از روز چهارشنبه 24 اسفند ماه در این استان آغاز شده و اجرای آن تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد یافت.ك/3

519/402





:: برچسب‌ها: نور , اتومبیل , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: