بیداری اسلامی ماحصل انقلاب شكوهمند اسلامی است
نوشته شده توسط : gogos

' ابوعدنان محمد فرهاد' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: 'انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به وقوع پیوست كه هنوز كاپیتالیسم و سوسیالیسم در اوج خود بودند و كسی را در كشورهای منطقه یارای اعتراض علیه حاكمان و مستبدان نبود.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان امید و چراغ راه پابرهنگان و مستضعفان جهان یاد كرد و افزود: هم اینك پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، شعارها و آرمان های آن برای مسلمانان جهان تازگی داشته و برای دستیابی به آزادی و حریت آن را چراغ راه خود قرار می دهند.

محمد فرهاد، بیداری اسلامی در كشورهای مسلمان را بازتابی از استقلال طلبی و آزادیخواهی ناشی ازانقلاب اسلامی به رهبری امام (ره ) دانست و گفت: با توجه به اینكه در برخی از كشورهای مسلمان ، حاكمان آنان دست نشانده بوده و متناسب با سیاست های استكباری مملكت را اداره كردند و به مردم خود نیز اجازه تبیین افكار و اندیشه های آزادیخواهانه خود را نمی دادند، مسلما اثرگذاری انقلاب اسلامی در خارج از مرزها تدریجی بوده و به زمان بیشتری نیاز داشت.

محمد فرهاد، با بیان اینكه امروزه همان شعارهایی كه 33 سال پیش دركوچه و پس كوچه های تهران و دیگرشهرهای ایران در مبارزه علیه طاغوت تكرار می شد، یكبار دیگر در كشورهای مسلمان علیه دیكتاتورهای حاكم از جمله مصر، تونس و لیبی و حتی برخی از كشورهای حوزه خلیج فارس از جمله بحرین و اندكی دورتر از اردن در حال تكرار است.

وی با اشاره به كسب پیروزی مسلمانان در انتخابات مجلس اخیر برخی از كشورها از جمله مراكش و تونس نیز گفت: كسب پیروزی مسلمانان در این انتخابات خود حاكی از عشق و ارادت مردم نسبت به اسلام ، آموزه ها و ارزش های دینی آن است.

رییس موسسه الغدیرفرانسه همچنین با اشاره به هفته وحدت نیزافزود: امام راحل (ره) در تبیین اندیشه های دینی و الهی خود به فراتر از بحث تشیع و تسنن پرداخته و بیشتر نیز برجنبه های وحدت بخشی و عزت آفرینی دین مبین اسلام برای مسلمانان جهان تاكید داشتند.

محمد فرهاد با بیان اینكه دیگر با پیشرفت های حاصله در زمینه علم و تكنولوژی اندیشه های پاك امام مرزهای ایران را در نوردیده و در اقصی نقاط جهان طنین انداز است ، خاطرنشان كرد: حریت و آزادی درمقابل استكبار و دیكتاتورها در كشورهای اسلامی ثمره و میوه شیرین انقلاب با شكوه ایران به رهبری امام خمینی (ره) می باشد.

وی ضمن ستودن دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی برغم محدودیت های اعمالی از سوی كشورهای غربی و ایادی استكبار نیز افزود: بویژه دستاوردهای علمی جوانان و اندیشمندان جمهوری اسلامی در عرصه های علمی و فناوری های پیشرفته صلح آمیز هسته ای تحسین برانگیز بوده و زبانزد عام وخاص است.

اروپام **1495 ** 1574





:: برچسب‌ها: درخت , قرمز , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: