تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، تحریم ها را خنثی می كند
نوشته شده توسط : gogos

'محمد كوثری' نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال، تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی افزود: رهبر معظم، برای اینكه بتوانیم تحول اساسی در بحث اقتصادی ایجاد كنیم سال 90 را سال جهاد اقتصادی و سال 91 را سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی نام گذاری كرده اند.

وی افزود: باید راه و روش خود را در مباحث اقتصادی متحول كنیم و برای این اقدام لازم است در كار اقتصادی جهاد واقعی انجام دهیم.

كوثری اظهار داشت: باید بر اساس تولید ملی و سرمایه گذاری در داخل و حمایت از كار در داخل، با كمترین نیاز به نظام سرمایه داری، اقتصاد را متحول كرد. درواقع این گونه می توانیم تحریم های دشمنان را خنثی كنیم و پاسخ محكمی به آنان دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این كه نباید به هیچ وجه نیاز به بیگانگان داشته باشیم، گفت: حمایت از مصرف داخلی می تواند ما را خودكفا كند و بسیار راه گشا باشد.

كوثری یكی از اقدامات دولت برای تحقق و تجلی نامگذاری امسال را، حمایت از بخش صنعت و كشاورزی دانست و گفت: حمایت از این دو بخش می تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی ما بسیار تاثیرگذار باشد.

سیام/9121/1599





:: برچسب‌ها: سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: