مشهد الرضا (ع) چشم انتظار دیدار قافله سالار عشق
نوشته شده توسط : gogos

در طلیعه هرسال مشهد الرضا (ع) طراوتی دوباره می گیرد و شمیم خوش ولایت در گوشه گوشه این دیار ولایتمدار به مشام می رسد‏.‏

انتظار در دیدگان منتظران حسی دلنشین است، همه شهر از زائران و مجاوران مشتاقانه چشم انتظار میهمانی گرانقدر هستند تا حلاوت و شیرینی میزبانی و پیوند باشكوه امام و امت را بار دیگر تجربه كنند.

شهر از روزها قبل خود را مهیای این دیدار كرده و بسیاری از زائران هم خود را به مشهد رسانده اند تا هم سال نو را در جوار هشتمین نور ولایت نو كرده و هم دیدار با ولایت را تجدید كنند.

بعد از ظهر امروز مشهد الرضا (ع) برای دومین بار در نخستین روز بهار شاهد خیل عظیم مشتاقان ولایت خواهد بود، جمعیتی كه صبح در زمان سال تحویل به تبرك وجود مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) در حرم مطهر حضور یافته بودند تا به تبركی این وجود مقدس زندگی و سال شان را متبرك كنند.

و اینك می آیند تا برای دومین بار روز نو از سال نو خود را متبرك كنند به كلام گهربار رهبر فرزانه انقلاب و نشاطی دو چندان در آستانه بهار یابند.

شهر و بارگاه منور رضوی هر چه به لحظات و ساعات این دیدار نزدیكتر می شود حال وهوای معنوی و شور و هیجانی وصف ناشدنی می یابد.

جمعیت از ساعتی قبل دوباره به سمت حرم مطهر رضوی روان شده اند و مردم گروه ،گروه خود را به بارگاه منور امام هشتم (ع) می رسانند، تا بتوانند جایی و مكانی نزدیكتر را با جایگاه تعبیه شده برای ایشان بیابند.

حرم مطهر حضرت رضا (ع) رفته رفته شاهد حضور خیل عظیم زوار و مجاورانی است كه به شوق دیدار رهبر و تبرك سال خود به دیگر حضوری مبارك خود را به این مكان مقدس می رسانند.

بسیاری بعد از نماز ظهر و عصر به شوق این دیدار از حرم مطهر خارج نشدند و مانده اند و به دعا و زیارت و سلام و صلوات می گذرانند تا فرصت دیدار رهبرمعظم انقلاب را از دست ندهند.

همه برای استقبال از این میهمان عزیز به رسم همه ساله خود را مهیا كرده اند تا در نخستین روز از بهار به فرامین و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب گوش جان سپارند تا سالی بهتر از قبل را در پیروی از ولایت شروع كنند‏.‏

در جای جای شهر از چند روز قبل پرده هایی با تصویری از رهبری ساعت این دیدار را به اطلاع عموم رسانده است.

آستان قدس رضوی نیز همپای شهروندان و زائران خود را مهیای این دیدار كرده و اینك همه خدام و نیروهای این آستان مقدس آماده پذیرایی از این میهمان گرانقدر و خیل عظیم مشتاقان ایشان است تا روشنی بخش دیدگان منتظران شود.

2713/587





:: برچسب‌ها: روش , تایلند , هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: