مسایل حاشیه‌اي نباید كانون توجه افكار عمومي قرار گیرد
نوشته شده توسط : gogos

رهبر معظم انقلاب تصریح كردند: در بسیاري از اوقات یك مساله اصلي در كشور وجود دارد كه همه باید همت كنند و به سراغ این مساله اصلي بروند، باید مساله كانوني كشور این باشد اما ناگهان مي‌بینیم از یك گوشه‌اي یك صدایي بلند می شود، یك مساله حاشیه‌اي درست می كنند، ذهن ها متوجه آن می شود.

این مثل این می ماند كه در یك مسافرت مهمي، كارواني، قطاري دارد حركت می كند، هدفش رسیدن به یك نقطه خاص است ناگهان ذهن ها را مشغول كنند به یك چیز حاشیه‌اي در بیابان، از راه باز بمانند، احیاناً امكان ادامه حركت هم از آنها گرفته شود.

مسایل حاشیه‌اي نباید به میان بیاید. مردم ما خوشبختانه قدرت تحلیل دارند، هوشمندند، هوشیارند، می توانند مسایل فرعي و حاشیه‌اي را از مسایل اصلي جدا كنند. توجه شود مسایل حاشیه‌اي كانون توجه افكار عمومي قرار نگیرد.

یك شرط دیگر، حفظ اتحاد و انسجام ملي است. این اتحادي كه امروز در میان مردم و در بین مردم و مسوولان وجود دارد، مردم به مسوولان خودشان علاقه‌مندند، به آنها اعتماد دارند، به آنها كمك می كنند، با آنها همراهي می كنند، بین خود مردم اتحاد و وحدت وجود دارد، بایستي باقي بماند و روزبه‌روز تقویت شود. یكي از نقشه‌هاي بزرگ دشمنان ملت ایران، ایجاد تفرقه و شكاف در داخل بوده است؛ به بهانه قومیت، به بهانه مذهب، به بهانه‌ گرایش هاي سیاسي، به بهانه‌ي جناح‌بندي‌ها، به بهانه‌هاي گوناگون. اتحاد را باید حفظ كرد.

** بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در اول فروردین سال 1390

فراهنگ ** 1003 ** 1071





:: برچسب‌ها: سبز , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: