هدف اصلی آمریكا درمنطقه، سیطره بر منابع طبیعی نفت و گاز است
نوشته شده توسط : gogos

'عاصم قانصو' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با تجلیل از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو، گفت: دشمنی اصلی آمریكا علیه ایران گاهی تحت بهانه گسترش آزادی و گاهی به بهانه پرونده هسته ای و جلوگیری از پیشرفت های علمی است.

عضو شورای مركزی حزب بعث عربی سوسیال سوریه در لبنان با اشاره به ویژگی های شخصیتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: ایشان شخصیتی منحصر بفرد است كه سكان هدایت امت اسلامی را با تمام قدرت و شجاعت به دست گرفته است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردی حكیم ، دانشمند و آگاه به تمامی توطئه های مستكبران به خصوص خوی دشمنی آمریكا علیه مردم ایران و منطقه است از این رو هر انسان شریف، آزاده و آسیب دیده از تروریسم آمریكایی، باید در راستای محو آثار استعمار آمریكا در منطقه تلاش كند.

قانصوه با اشاره به شكست توطئه های آمریكا در منطقه، اظهار داشت: كلیه سیاستمداران غربی و آمریكایی و حتی رژیم صهیونیستی به شكست طرح های آمریكا در منطقه به خصوص در خلیج فارس اذعان كرده است.

وی با اشاره به گسترش نفوذ مقاومت در منطقه، اظهار داشت: آمریكا با توجه به گسترش نفوذ مقاومت درمنطقه، برفشارهای خود علیه كشورهای مقاوم منطقه از جمله ایران افزوده است تا بدین ترتیب به اهداف شوم خود در راستای تأمین منافع رژیم صهیونیستی در منطقه دست یابد.

خاورم*2023* 3404





:: برچسب‌ها: ماکرو , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: