91 كشته حوادث ترافیكی در چهار روز اول سال 91
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در چهار روز نخست سال 91 یعنی تا جمعه چهارم فروردین ماه در مجموع 253 تصادف رخ داد كه حاصل آن 969 مجروح و 91 كشته بود.

براساس این گزارش، برای انتقال مجروحان و فوتی های این حوادث 341 آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث اعزام شدند.

این گزارش می افزاید، پرحادثه ترین روز از این چهار روز مربوط به جمعه چهارم فروردین ماه با 166 مجروح و 16 كشته بوده است كه منجر به اعزام 66 آمبولانس به محل حوادث شد.

در این گزارش به مسافران نوروزی توصیه شده است، در صورتی كه قصد سفر بین شهری با خودروی شخصی دارند، در مرحله‌ نخست نسبت به بازبینی وسیله خود از لحاظ مكانیكی و برقی اقدام كرده و در صورت نقص فنی احتمالی قبل از حركت، آنها را برطرف كنند و بعد راهی سفر شوند.

در ادامه این گزارش آمده است، هموطنان از قرار دادن وسیله‌های اضافی بر روی باربند خودرو پرهیز كنند. در صورت نیاز قبل از حركت اثاثیه چیده شده بر روی باربند اتومبیل را با طناب و چادر به طور كامل مهار كنند، به طوری كه سقوط اجسام از روی آن میسر نباشد.

در بخش دیگری از این گزارش توصیه شده است كه مسافران از سوار كردن افراد بیش از ظرفیت خودرو یا در پشت كامیونت و كامیون و صندوق عقب خودرو به طور جدی خودداری كنند.

این گزارش همچنین تاكید كرده است، مسافران نوروزی از قرار دادن كپسول گاز اعم از 11 كیلویی یا پیك‌نیكی و گالن‌های بنزین و نفت در صندوق عقب خودرو پرهیز كنند. در صورت نیاز قبل از قرار دادن كپسول پیك‌نیكی، شیر آن را با آب و صابون آزمایش كنید و از سلامت و استاندارد بودن آن مطمئن شوند.

در ادامه این گزارش تصریح شده است، همراه داشتن كیف كمك‌های اولیه و خاموش‌كننده آتش‌نشانی در خودروی شخصی، می‌تواند به مسافران در زمان وقوع آتش‌سوزی و حادثه احتمالی كمك بسزایی كند.

براساس این گزارش، وجود مواد غذایی انرژی‌زا، لباس گرم، پتو و حتی زنجیرچرخ در خودروی شخصی، در صورت سرد شدن هوا ضروری است.

اجتمام ** 1788 *





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: