پیشنهاد ایران برای میزبانی مسابقات واترپلو ساحلی آسیا بررسی می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون شنا ، در این نشست كه در حاشیه مسابقات كاپ آسیا در كویت و با حضور 'شیخ خالد بن الصباح' رئیس كویتی كنفدراسیون شنای آسیا ، 'حسین المسلم' نایب رئیس كویتی فدراسیون جهانی شنا و دبیر اجرایی كنفدراسیون آسیا ، 'كوئیتینگ ژانگ' دبیركل چینی كنفدراسیون شنای آسیا ، 'طاها الكشری' دبیراجرایی كنفدراسیون شنای آسیا و جمعی از مسوولان كنفدراسیون شنای آسیا برگزارخواهد شد، اعضا در خصوص برنامه ها و مسابقات سال جاری كنفدراسیون آسیا در سه رشته شنا ، شیرجه و واترپلو به بحث و بررسی و تصمیم گیری می كنند.

از جمله موضوعات مورد بررسی در این نشست ، پیشنهاد میزبانی ایران برای برگزاری نخستین دوره مسابقات واترپلو ساحلی قهرمانی آسیاست كه چندی پیش از سوی فدراسیون شنای كشورمان به كنفدراسیون شنای آسیا ارایه شد.

به گفته محسن رضوانی دبیر فدراسیون شنا ، ایران پیشنهاد میزبانی این مسابقات را در جزیره كیش به كنفدراسیون شنای آسیا ارایه كرده و امیدوارند با موافقت هیات رئیسه كنفدراسیون شنای آسیا بتوانند با یك برنامه ریزی مناسب این مسابقات را به بهترین نحو در كشورمان برگزار كنند.

وی در خصوص زمان برگزاری این مسابقات یادآور شد : با توجه به تعدد مسابقات و اینكه تقویم مسابقات كنفدراسیون شنای آسیا با حجم بالایی از مسابقات قاره ای روبروست پیشنهاد فدراسیون شنای ایران برای برگزاری رقابتهای واترپلو ساحلی آسیا در سه ماهه سوم سال 91 و فصل پاییز بوده و امیدوارند بتوانند این مسابقات را پیش از مسابقات قهرمانی آسیا (آبان ماه در كشور امارات) برگزار كنند.

گفتنی است فدراسیون شنای كشورمان اواسط اسفند ماه گذشته در نامه ای به كنفدراسیون شنای آسیا به طور رسمی خواستار برگزاری نخستین دوره مسابقات واترپلو ساحلی (كاپ آسیا) شد.

1587/1647





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: