برخورد سختگیرانه پلیس با قاچاق كالا و ارز در سال 91
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار 'احمدرضا رادان' با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، افزود: نیروی انتظامی به عنوان یك دستگاه انتظامی و امنیتی می تواند نقش موثری در جلوگیری از ورود غیر قانونی كالاهای بی كیفیت خارجی به بازار های كشور داشته باشد.

وی با تأكید بر لزوم كنترل مرزهای آبی و خاكی كشور در سال 91 اظهار داشت: نیمه دوم سال 90 پاسگاه های دریابانی استان های بوشهر و هرمزگان تقویت شد و با توجه به آمار قابل توجه قاچاق كالا در این استان ها تقویت دریابانی بوشهر و هرمزگان در اولویت برنامه های سال 91 نیز قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح كرد: بحث مبارزه با قاچاق یك بحث فراسازمانی است كه باید سیاست های نظام در مبارزه با قاچاق به خصوص كالا و ارز در راستای تحقق شعار تولیدملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی توسط تمامی دستگاه ها در حوزه های كنترلی و مدیریت نوع كالا های صادراتی و وارداتی و نرخ گذاری اجناس مورد توجه قرار گیرد.

سردار رادان تاكید كرد: در حوزه مرزبانی و دریابانی شاهد حضور یك پلیس مقتدر، با شعور و اقدامگرا بودیم كه میزان رضایت مردمی گواهی بر این مدعا است.

وی با بیان اینكه در سال 91 یكی از اولویت های مهم ناجا در كنار مبارزه جدی با قاچاق كالا، كنترل و مدیریت جاده های كشور و افزایش فرهنگ رانندگی مردم است، افزود: لزوم استفاده از تكنولوژی ها و فناوری های نوین كنترل ترافیك انكار ناپذیر است.

وی همچنین گفت : در سال 91 دو هزار كیلومتر از جاده های كشور تحت پوشش دوربین های مدار بسته و كنترل ترافیك قرار خواهند گرفت.

اجتمام** 1379*





:: برچسب‌ها: سگ , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: