جمعیت گردشگران در نوروز امسال 35 درصد افزایش یافت
نوشته شده توسط : gogos

'حمیدرضا مصطفوی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا در سمنان با بیان اینكه میزان سفرهای داخلی حداقل بین 30 تا 35 درصد افزایش یافته است، گفت: امسال عوامل متعددی در رشد گردشگری داخلی موثر بوده است.

وی، تغییرات آب و هوایی در كشور را یكی ازعوامل موثر در افزایش میزان مسافرتها به مناطق مركزی و جنوبی كشور عنوان كرد و افزود: بروز تغییرات ارزی و افزایش هزینه سفرهای خارجی نیز از دیگر عوامل انتخاب سفرهای داخلی به جای سفرهای خارجی است.

وی با اشاره به اینكه تاكنون از استانهای مركز و شرق كشور از جمله اصفهان،چهارمحال و بختیاری، یزد، كرمان و سیستان و بلوچستان بازدید كرده است، گفت: استان سمنان نیز یكی از استانهای مورد بررسی ماست.

مصطفوی با ابراز رضایت از فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای استانهای مركز و شرق كشور اظهار داشت: دستگاه های اجرایی عضو ستادهای استانی تاكنون تعامل مناسبی با یكدیگر داشته اند و این امر موجب ارائه خدمات مطلوب به گردشگران شده است.

ناظرعالی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی كشور گفت: چنانچه در زمان پیك سفر، تبلیغات و اطلاع رسانی به اندازه و كافی باشد، گردشگران به عنوان سفیران سازمان میراث فرهنگی، خدمات مطلوب ارائه شده را تبلیغ می كنند و در زمان غیرپیك سفر نیز به آن استان سفر می شود.ك/3

7342/599





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , سبز , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: