امام جمعه موقت كاشان: مدیران صنایع فضای رقابتی برای تولیدات داخلی ایجاد كنند
نوشته شده توسط : gogos

حجت الاسلام 'علی احتشام' در خطبه های نمازجمعه كاشان اظهاركرد: برای ارج نهادن به اقدام سرمایه گذاران و تقدیر از كارگران باید با برنامه ریزی از زحمات آنها تجلیل شود.

وی با تاكید بر تحقق شعار تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی خاطرنشان كرد: نه تنها محصولات و كالاهای داخلی باید با كیفیت بهتر و بیشتر در كشور تولید شود بلكه باید مصرف را نیز به حداقل برسانیم.

وی، ارتباط نام سال گذشته با امسال را یادآور شد و افزود: حمایت از تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی یكی از مهمترین عرصه های جهاد اقتصادی است.

خطیب نماز جمعه كاشان ابراز امیدواری كرد: با توجه به اینكه كاشان در گذشته های دور از شهرهای مهم صنعتی كشور محسوب می شده، در سال تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی نیز الگویی برای شهرهای دیگر كشور شود.

احتشام در بخشی دیگری از سخنانش از معرفی نكردن مساجد تاریخی كاشان به ویژه 'مسجد جامع' این شهر برای بازدید مسافران و گردشگران نوروزی گلایه كرد.

وی، از كاشان به علت داشتن سابقه مذهبی به عنوان شهر 'دارالمومنین' یاد كرد و گفت: زیبنده این شهرستان نیست كه آثار مذهبی آن مورد بازدید مسافران و گردشگران قرار نگیرد.

وی، همچنین با گرامیداشت یوم الله 12 فروردین 'روز جمهوری اسلامی' از آن به عنوان عید واقعی مردم ایران اسلامی نام برد و افزود: در این روز نام توحید و كلمه الله در جهان احیا شد.

562/587





:: برچسب‌ها: اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: