رشد 8 درصدی اقتصاد با حمایت از تولید داخلی محقق می‌شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ' صفدر رحمت‌آبادی'برفضای آماده مجلس برای حمایت از محصولات و تولیدكنندگان داخلی تاكید كرد و گفت: رشد 8 درصدی اقتصاد با حمایت از تولید داخلی محقق می شود.

وی با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال 1391 ازسوی رهبر انقلاب با عنوان «تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی» تاكید كرد: امسال باید یكی از اولویت‌های خود را اقدام برای اصلاح نگاه به تولیدكننده داخلی قرار دهیم.

معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید برای همه توجیه كنیم كه تولیدكننده ملی، نشانه افتخار ملی و هویت صنعتی ماست.

وی افزود: سیاست‌گذاری‌ ها و برنامه‌ریزی‌ها برای ارتقای جایگاه تولیدات ملی باید به ‌گونه‌ای باشد كه زمینه‌ ساز ارایه نوآوری ‌های پایه‌ای و توجه صنایع به سرمایه‌گذاری اساسی در نیروی انسانی ماهر، فراهم آوردن زمینه ‌های جذب فناوری توسط صنایع و بسترهای انتقال فناوری‌ های پیچیده به كشور و ایجاد زیر ساختارهای اطلاعات صنعتی باشد.

رحمت آبادی؛ ایجاد شرایط رقابتی سالم در جامعه را از جمله راه‌كارهای موثر در بهبود وضعیت تولید داخلی عنوان كرد و گفت: متناسب‌ كردن قوانین و مقررات مقابله با قاچاق، همسو كردن سیاست‌های پولی ‌و ارزی به نحوی كه كار برای هدایت سرمایه‌ها به بخش‌های تولیدی آسان شود و در نهایت تولید ملی را بارور كند، اقدام موثری در جهت بهبود جایگاه محصولات ایرانی در سطح بازارهای منطقه‌ای به شمار می‌رود.

اقتصام** 1070**1561





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: