ابراهیم زاده: برای كسب نتیجه مساوی به كرمان نیامدیم
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'منصور ابراهیم زاده' شامگاه دوشنبه پس از دیدار تیم های فوتبال مس سرچشمه كرمان و ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اضافه كرد:‌ برای این دیدار، شیوه های رسیدن به نتیجه را تمرین كرده بودیم و می دانستیم مس سرچشمه فیزیكی بازی می كند و دل به ضد حملات خواهد بست.

ابراهیم زاده ادامه داد: مس سرچشمه فكر می كرد به دلیل دیدار بعدی ما با استقلال، بازیكنان ما چندان درگیرانه بازی نمی كنند تا مبادا دچار مصدومیت شوند.

ابراهیم زاده گفت: در این دیدار هم تیم ما و هم تیم مس سرچشمه تعدادی بازیكن غایب داشت اما ما به جایگاه تیم مس سرچشمه در جدول نگاه نكرده بودیم و بازی فیزیكی و درگیرانه خود را انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیان كرد: بازیكنان ما در این دیدار با عبور از كناره ها اقدام به شوت زنی و سانتر به سمت دروازه حریف می كردند كه متاسفانه موفق به گلزنی نشدند.

وی افزود: در نیمه دوم، موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم كه دروازه بان مس سرچشمه در این دیدار بسیار خوب كار كرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، دیر شروع كردن تمرینات تیم در آغاز فصل، از دست دادن برخی بازیكنان كلیدی، مشكلات مدیریتی و مالی را از دلایل نتیجه نگرفتن تیم ذوب آهن مانند سال گذشته عنوان كرد.

ابراهیم زاده، با اشاره به دیدار با استقلال در رقابت های آسیایی، افزود: هر دو تیم به این دیدار نگاه ویژه ای دارند اما در هر حال یك تیم باید حذف شود.

وی اظهار داشت: ما در دیدارهای آسیایی بسیار بهتر از لیگ برتر، نشان داده ایم اما از سوی دیگر نیز استقلال بازیكنان خوب و با تجربه ای دارد.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان تصریح كرد: در رقابت های لیگ برتر اختلاف امتیاز تیم های میانه جدول با تیم های بالای جدول زیاد نیست و می توانیم سهمیه آسیایی را از این طریق به دست بیاوریم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه مساوی بدون گل مقابل مس سرچشمه كرمان متوقف شد.ك/2

7443/8154

1589





:: برچسب‌ها: چشم انداز , عروسی , روز ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: