تب بلیط بخت آزمایی ۶۴۰ میلیون دلاری آمریکا را فرا گرفت
نوشته شده توسط : gogos
بخت آزمایی (لاتاری)

بزرگترین جایزه لاتاری که تاکنون در تاریخ به ثبت رسیده ۳۹۰ میلیون دلار بوده که در سال ۲۰۰۷ میان دو برنده جایزه بلیط "مگا میلیون پرایز" تقسیم شد

با رسیدن مبلغ جایزه بخت آزمایی به بیش از ۶۴۰ میلیون دلار، رویای پولدار شدن یک شبه در آمریکا فراگیرتر از همیشه شده است.

مبلغ این بلیط بخت آزمایی که اکنون به رقمی بی سابقه در تاریخ لاتاری رسیده حاصل انباشت پول بلیط هایی است که از ماه ژانویه گذشته تا آخرین روز مارس، برنده ای نداشته و در نتیجه در هر نوبت قرعه کشی مبلغ بلیط ها به دور بعدی افزوده شده است.

در این قرعه کشی که معمولا به طور هفتگی انجام می گیرد، برنده باید تمامی ارقام بلیط اش مطابق اعداد بیرون آمده از قرعه کشی باشد تا اصطلاحا برنده جکپات یا همان مبلغ کل لاتاری شود.

اتفاقی که در ۱۸ نوبت قبلی این قرعه کشی روی نداده و در هر نوبت پولهای جمع شده به دور بعدی انتقال یافته است.

جمع کل این جایزه اکنون به بیش از ۶۴۰ میلیون دلار رسیده است. رقمی که از هم اکنون رکورد جایزه در یک مسابقه بخت آزمایی را شکسته است.

اگر برنده شدید...

دان مک نی، مشاور اقتصادی و ستون نویس می گوید:

  • اگر بلیط شما برد اول از همه سعی کنید که خودتان را گم و گور کنید. از در دسترس بودن و کانون توجه قرار گرفتن پرهیز کنید. اگر چه این کار بسیار مشکل خواهد بود.
  • حدود ۹۸ درصد از برندگان بخت آزمایی جایزه خود را نقدا طلب می کنند و اغلب در مدت ۵ سال همه آن پول را خرج می کنند. اگر شما برنده شدید دریافت سال به سال مبلغی از جایزه را انتخاب کنید تا فرصت بیشتری برای تصمیم گیری در مورد پول و سبک جدید زندگی تان داشته باشید.
  • حتما یک مشاور اقتصادی خوب پیدا کنید
  • بخشی از جایزه را به بنگاه های خیریه بدهید و به عبارت دیگر بخشی از پول را به جامعه بازگردانید. خوشحال ترین برندگان بخت آزمایی کسانی بوده اند که بخشی از خوشبختی و ثروت خود را با دیگران تقسیم کرده اند.

ساعت قرعه کشی به وقت آمریکا ۱۱ شب روز جمعه ۳۰ مارس (به وقت محلی در ساحل آتلانتیک - برابر ۴ صبح به وقت گرینیچ) خواهد بود.

برنده این جایزه که نامش یک شبه به فهرست میلیونرهای آمریکا اضافه خواهد شد، می تواند انتخاب کند که مبلغ ۶۴۰ میلیون دلار جایزه را در ۲۶ قسط سالیانه دریافت کند (۲۴ میلیون دلار در سال) یا همه آن را به صورت نقد دریافت کند که در آن صورت حدود ۴۶۰ میلیون دلار نقدا به حساب وی واریز خواهد شد.

بزرگترین جایزه لاتاری که تاکنون در تاریخ به ثبت رسیده ۳۹۰ میلیون دلار بوده که در سال ۲۰۰۷ میان دو برنده جایزه بلیط "مگا میلیون پرایز" تقسیم شد.

رویای برنده شدن موجب شده که دارندگان بلیط بخت آزمایی این نوبت، از آروزهایشان به بی بی سی بگویند.

در واشنگتن یک راننده تاکسی ۶۴ ساله گفته که اگر بلیط او برنده شود، تاکسی خود را به شلوغ ترین منطقه پایتخت خواهد برد و همانجا در میان چهار راه رها خواهد کرد تا پلیس حمل و نقل مجبور شود با جرثقیل آن را جابجا کند.

آرزوی کار نکردن و جهانگردی هم در راس فهرست آرزوهای بسیاری از دارندگان بلیط امشب قرار دارد.

یک مرد میانسال هم گفته که اگر بلیطش برنده شود، از کار فعلی خود استعفا خواهد داد و به رئیسش خواهد گفت : " از آشنایی با شما خوشوقت شدم."

خرید یک جزیره اختصاصی، بوئینگ ۷۸۷، ماشین های لوکس چون بوگاتی و آرزوهایی از این دست هم کم نیستند که معمولا از رویاهای شبانه شهروندان آمریکا حکایت دارند.





:: برچسب‌ها: زن , باغ وحش , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: