دستگیری جوانان معترض بحرینی توسط نیروهای پلیس آل خلیفه
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز یكشنبه در خبر خود نوشت این تظاهرات كه توسط گروه 'ائتلاف جوانان انقلاب چهاردهم فوریه' در فضای اینترنت سازماندهی شده بود، در شهرهای 'ابوصیبع' و 'توبلی' در غرب و جنوب 'منامه' پایتخت این كشور برگزار شد.

فیلم های ویدیویی منتشر شده در اینترنت نشان می دهند كه اندكی بعد پلیس برای متفرق كردن تجمعات جوانان بحرینی از گاز اشك آور استفاده كرده و چند تن را دستگیر كرده است.

این معترضان خواستار لغو برنامه برگزاری مسابقات اتومبیل رانی فرمول یك شدند كه قرار است از بیستم تا بیست و دوم ماه جاری میلادی در پیست 'الصخیر' در جنوب غربی منامه برگزار شود.

یك جوان كفن پوش بحرینی كه در حال خواندن بیانیه ای بود گفت: ما مخالف برگزاری مسابقه ورزشی هستیم كه از جان گذشتگی فرزندان ما را بی ارزش می شمارد و زجرها و زخك های ما را نادیده می گیرد. خوشنامی این مسابقات را با خون قربانیان بحرینی از بین نبرید.

گروه های اینترنتی دیگری نیز با شعارهای 'بایستید، خون من می ریزد' و 'مسابقه بر روی خون' مخالفت خود را با برگزاری این دوره مسابقات اعلام كردند.

اما 'برنی اكلستون' رییس برگزاری مسابقات فرمول یك پیش تر بر برگزاری این دوره مسابقات در بحرین اصرار ورزیده بود و گفته بود كه وقوع خشونت های جدید در این كشور، مسابقات امسال را به تعویق نخواهند انداخت.

گفتنی است این مسابقات كه قرار بود سال گذشته در بحرین برگزار شود به خاطر شرایط سیاسی و نا آرامی های این كشور لغو شد.

مترجمام/9242** 3404





:: برچسب‌ها: انگلستان , سان , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: