وزارت كشور سوریه از افراد مسلح خواست تا خود را تسلیم كنند
نوشته شده توسط : gogos

در بیانیه این وزارتخانه كه از سوی خبرگزاری سوریه (سانا) منتشر شد، با تاكید بر این كه وزارت كشور تا زمان برقراری امنیت و ثبات در شهر حمص به پیگیری های خود ادامه خواهد داد، آمده است : گروه های تروریستی امروز در شهر حمص با قتل مردم مرتكب جنایت های ددمنشانه شدند.

وزارت كشور سوریه با اشاره به این كه صدها نفر در جریان اقدامات افراد مسلح نظیر بمب گذاری و منفجر كردن منازل مردم، راهزنی، آدم ربایی و تخریب اموال عمومی و خصوصی كشته شدند ، افزود : با وجود درخواست های متعدد مردمی برای ورود ارتش و نیروهای امنیتی دولت همچنان خویشتنداری را در پیش گرفته و فرصت های زیادی به این افراد برای بازگشت داد ولی آنان قبول نكرده و بر عكس بر دامنه اقدامات خود افزوده و آن را گسترش دادند.

این وزارتخانه با تاكید بر این كه افراد مسلح این اقدامات را با تحریك مفتضحانه غرب انجام دادند ، تصریح كرد: گسترش فعالیت های این افراد طرف های ذیربط در سوریه و دستگاه های امنیتی را وادار به دخالت و برخورد با آنان برای بازگرداندن امنیت و ثبات به تمام نقاط استان حمص كرد.

وزارت كشور سوریه افزود : نیروهای نظامی و امنیتی در همین راستا صبح امروز (دوشنبه) با افراد مسلح در این مناطق درگیر كه در نتیجه آن شش نفر از نیروهای سوری كشته و 11 نفر مجروح شدند و ده ها تن از تروریست ها نیز به قتل رسیدند.

در ادامه بیانیه این وزاتخانه با اشاره به اینكه در جریان این عملیات شماری از افراد مسلح نیز دستگیر شدند و عده ای نیز خود را تسلیم كردند، آمده است: مقادیر زیادی سلاح و مهمات نیز در این عملیات از افراد مسلح كشف و ضبط شد.

خاورم**ا.ا**1436 ** 1574





:: برچسب‌ها: آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: