برخی فرآیندها در امر ارایه خدمات ثبتی به مردم در سالجاری اصلاح می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، ' احمد تویسركانی ' در جلسه شورای سیاستگذاری این سازمان با تأكید بر نقش و ارتباط دو سویه و تعریف شده دفاتر اسناد رسمی و جامعه سردفتران و دفتریاران با سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، افزود: به هر میزان كه ارتباط و همكاری و تعامل این دو مجموعه بیشتر باشد، بهتر می توان پاسخگوی مردم بود و تكالیف و وظایف سازمان نیز به نحو مطلوب انجام می شود.

وی اظهار داشت :ثبت آنی معاملات، مكانیزه كردن ادارات اجرای اسناد و صدور اسناد مالكیت جدید به شكل فراگیر همواره مورد تأكید بوده و دفاتر اسناد رسمی نقش مؤثری در انجام این نیازهای مردم دارند.

تویسركانی ادامه داد: یكی از خلأهای موجود در سازمان ثبت اسناد و املاك كشور ضعف اطلاع رسانی در سطح درون سازمانی و عموم جامعه و بیرون از سازمان است كه رفع آن هم در مجموعه سازمان و هم در سطح جامعه یك هدف و ضرورت است.

وی با اشاره به بیش از یك قرن قدمت و فعالیت سازمان ثبت اسناد و املاك در كشور، گفت: با توجه به این قدمت و پیشینه، متأسفانه هنوز مردم و بعضی از مسئولین از وظایف و تكالیف سازمان اطلاع كافی ندارند.

معاون رییس قوه قضاییه ، تصریح كرد: این كه جامعه و مردم به منافع و عواید ثبت رسمی معاملات و پرهیز از معاملات عادی در زندگی و امور اجتماعی و اقتصادی خود پی ببرند و دچار هزینه های گزاف و گرفتاری در دام سودجویان نشوند، نیازمند اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است كه باید به آن توجه شود.

تویسركانی در پایان اظهار امیدواری كرد: با پرداختن به تبیین نقش و جایگاه سازمان در افكار عمومی و مردم و لحاظ ضرورتهای اطلاع رسانی، بتوان بیش از گذشته سازمان را در مسیر اهداف خود تجهیز و توانمند كرد.

اجتمام **9022*





:: برچسب‌ها: هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: