شبکه بانکی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رسا آیت ‌الله سید هاشم حسینی بوشهری گفت: شبکه بانکی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، خواستار همکاری بیشتر سیستم بانکی کشور با تولیدکنندگان و اعطای تسهیلات لازم به آنان شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری روز سه شنبه در دیدار با مدیران مؤسسه مالی اعتباری مهر استان قم، با اشاره به اهمیت و حساسیت مساله بانکداری در نظام اسلامی، ابراز داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی راحل سبب رواج بانکداری اسلامی در کشور شد.

وی افزود: نخستین مساله در بانکداری، حرکت بر اساس موازین اسلام است و متصدیان بانکی همواره باید بر این اصل نظارت داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بانکداری باید به دور از ربا باشد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسؤولان تلاش بسیاری کردند، تا ربا از سیستم بانکداری کشور حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید در امور بانکداری از مبانی و تعالیم دین مبین اسلام فاصله گرفت، خواستار تشکیل اتاق فکر ویژه مدیران بانک‌‌ها شد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه بانک ها و مؤسسات مالی می‌توانند با به کارگیری سرمایه های مردمی در حل مشکلات بکوشند، یادآورشد: در آموزه های اسلام رفع مشکل مردم اهمیت و ارزش خاصی دارد و متصدیان و کارکنان بانک ها و مؤسسات باید این مساله را مدنظر داشته و با مردم خوش برخورد باشند و مشکلات آنان را حل کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نقش بانک ها را در این راستا مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: بانک ها باید در این راستا همت لازم را داشته باشند و تسهیلات کافی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: به دلیل برخی از مسائل و نبود نقدینگی برخی از واحدهای تولیدی و کارخانجات دچار مشکل شده‌اند و شبکه بانکی کشور می‌تواند، در حل این مشکل نقش اساسی را ایفا کند.

انتهای پیام/





:: برچسب‌ها: خانواده , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: