مرحله دوم انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است
نوشته شده توسط : gogos

'علی جمشیدی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا ، فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پایان نیافتن انتخابات و ضرورت حضور در مرحله دوم انتخابات را یادآور شد و افزود: ما دانشجویان و تمامی مردم گوش به بیانات رهبرمعظم انقلاب هستیم و با شركت در پای صندوق های رای به فرمایشات ایشان در زمینه انتخابات، جامه عمل می پوشانیم.

دبیراتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های كشور گفت: مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خاطر شرایط كنونی منطقه، تاثیرپذیری بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی و شكست تحریم های استكبار جهانی اهمیت ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری ،انتخابات هنوز تمام نشده و در برخی شهرها، همچون تهران باید نمایندگانی به مجلس راه یابند.

جمشیدی تاثیر انتخابات مجلس در كاسته شدن بار برخی مشكلات فرهنگی و اقتصادی را مهم دانست و تصریح كرد: انتخاب اصلح مردم بصیر ایران اسلامی در دور دوم انتخابات مجلس نهم از بار این مشكلات می كاهد.

وی همچنین با تاكید بر این نكته كه جمهوری اسلامی ایران طلایه دار و الگوی منطقه به شمار می رود، گفت: مردم تاسی گرفته از ایران اسلامی با نگاه به حضور مردم در انتخابات، در زمینه پیگیری اهداف و آرمان های خود بیشتر دلگرم می شوند.

دبیر اتحادیه انجمن های مستقل سراسر كشور درباره راهكار جلب مشاركت بیشتر مردم برای این دوره از انتخابات، گفت: صداقت، ساده زیستی، وحدت بین قوا و مسوولان برای پیشرفت كشور و دوری نامزدها از هر گونه سیاسی كاری از راه های جلب مشاركت بیشتر مردمی در این مرحله از انتخابات است.

دومین مرحله انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 15 اردیبهشت ماه در 33 حوزه انتخابیه و به منظور تعیین تكلیف 65 كرسی مجلس نهم برگزار می شود. نامزدهای انتخابات در این حوزه های انتخابیه در مرحله نخست (12 اسفند 90) موفق به اخذ حد نصاب آرا برای ورود به بهارستان نشدند.

سیام**7261





:: برچسب‌ها: فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: