مشاورمدیرعامل باشگاه:شایعه واگذاری تیم فوتبال نساجی دروغ بی اساس است
نوشته شده توسط : gogos

در محافل ورزشی مازندران، بویژه شهرستان قائمشهر به نقل از ' ‌مهدی پرهام '، ‌مالك باشگاه نساجی شایع شده است كه تیم فوتبال نساجی قرار است واگذار شود.

' محمدحسن حیدرزاده ' ‌روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مالك باشگاه نساجی برنامه بلند مدتی برای تبدیل شدن به قدرت اول فوتبال در كشور دارد كه رسیدن به این اهداف نیازمند سپری شدن زمانی چند ساله است.

وی بیان داشت : باشگاه نساجی مشكلی برای صرف هزینه های پیش بینی شده ندارد و برنامه جامعی نیز برای موفقیت این تیم طراحی شده است.

مشاور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران انجام تغییرات در تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده را محدود به جذب بازیكنان جدید دانست و گفت : از كادر فنی تیم به طور كامل رضایت داریم و امیدواریم با تقویت تیم در پست های مختلف ، آرزوی چندین ساله مردم فوتبال دوست قائمشهر را عملی كنیم.

حیدرزاده افزود : با توجه به مشكلات فراوانی كه در لیگ امسال با آن دست و پنجه نرم كردیم ، جایگاه فعلی تیم در جدول رده بندی راضی كننده است اما باید تلاش كنیم لیگ سال آینده را بدون حاشیه و تنها با هدف لیگ برتری شدن آغاز كنیم .

وی یكی از دلایل نتیجه نگرفتن تیم نساجی در لیگ امسال را كیفیت نامناسب زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر دانست و گفت : متاسفانه خرابی فراوان این زمین مانع از اجرای دستورات تاكتیكی مربیان در بازی های خانگی شد و بدون تردید در هیچ كدام از بازی های امسال نتوانستیم از امتیاز میزبانی زمین خانگی برای كسب نتیجه استفاده كنیم .

مشاور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران یكی از برنامه های آینده این باشگاه را احداث مجموعه ورزشی با برخورداری از چندین زمین فوتبال استانداد برای انجام تمرین و مسابقه دانست و گفت : در صورت واگذاری هر چه سریع تر زمین مورد درخواست باشگاه ، این برنامه نیز به سرعت عملیاتی خواهد شد .

تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال كشور با 36 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد .

این تیم روز پنجشنبه در دیداری كه نتیجه آن تاثیری در سرنوشت دو تیم ندارد میزبان تیم شیرین فراز كرمانشاه است .ك/3

7331/1654





:: برچسب‌ها: پرنده , دوستان , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: