هیات هاكی قزوین امسال قصد تیم داری در لیگ برتر را دارد
نوشته شده توسط : gogos

سید 'امیرعباس سیاهپوش' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر هاكی قزوین از توانایی لازم برای حضور در رقابت های باشگاهی كشور برخوردار است.

وی با اشاره به اینكه هاكی بازان قزوینی پس از چند سال تمرین، از توانایی فنی و انگیزه مناسبی برای حضور در رقابت های باشگاهی كشور برخوردار هستند، اظهاركرد: امیدواریم با فراهم شدن شرایط مالی، امسال تیم هاكی قزوین بتواند در مسابقات لیگ برتر یا دسته اول شركت كند.

رییس هیات هاكی استان قزوین یادآور شد: تیم منتخب هاكی قزوین هم اكنون به طور مستمر تمرینات خود را زیر نظر مربیان هیات در سالن ورزشی حجاب و پایگاه ورزش قهرمانی دنبال می كند.

سیاهپوش در خصوص حضور تیم هاكی بانوان قزوین در رقابت های باشگاهی كشور نیز گفت: این تیم پارسال در رقابت های باشگاهی كشور انتظارات هیات را برآورده نكرد بنابراین برای حضور دوباره در مسابقات باشگاهی باید شرایط فنی این تیم را بسنجیم و سپس نسبت به تیم داری اقدام كنیم.

وی در ادامه از پیشنهاد هیات هاكی استان قزوین برای برگزاری یكدوره كلاس مربیگری درجه 3 خبر داد و گفت: در صورت موافقت فدراسیون، خرداد ماه امسال با حضور علاقه مندان این دوره را برگزار می كنیم.

رییس هیات هاكی استان قزوین با اشاره به اینكه هم اكنون 28 نفر در قزوین دارای مدرك مربیگری این رشته هستند، اظهار كرد: از این تعداد تنها نزدیك به شش نفر فعال هستند.

سیاهپوش در پایان آخرین آمار ورزشكاران رسمی و سازمان یافته هاكی قزوین را 87 نفر اعلام كرد و گفت: تلاش می كنیم این تعداد در سال جاری افزایش پیدا كند.

7392/ 614/ 1644/506





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بنیامین در تاریخ : 1391/2/1/5 - - گفته است :
سلام از وبلاگت خوشم امد کارت درسته ولی باید یه خورده روش کار کنی به وب لاگ منم سر بزن منتظرم میتونی منو با اسم پسر ایران لینک کنی خیلی دوست دارم باهات کار کنم عزیزمی بای.09369119722

/weblog/file/img/m.jpg
kamran در تاریخ : 1391/1/31/4 - - گفته است :
عالي بود
سلام دوست گلم سليقه خوبي در وبلاگت به خرج دادي اگه دوست داشتي از وبلاگت در آمد هم داشته باشي به من حتمي سر بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: