مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بلگراد برگزار شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، شركت كنندگان در این مراسم، روز ارتش را به 'ابوالقاسم دلفی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد، سرهنگ 'جواد فرجی' وابسته نظامی كشورمان، ملت و دولت ایران تبریك گفتند.

در این مراسم شخصیت های سیاسی و نظامی صربستان از جمله نمایندگانی از وزارت دفاع و ستاد مشترك ارتش، احزاب سیاسی، نمایندگان پارلمانی و نمایندگانی از كلیساهای ارتدكس، كاتولیك، جامعه اسلامی، اساتید دانشگاه ها و معاون وزارت امور خارجه صربستان حضور داشتند.

در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بلگراد جمعی از سفرا و دیپلمات های ارشد كشورها نیز شركت داشتند.

همچنین جمعی از وابستگان نظامی سفارتخانه های خارجی در بلگراد از جمله ژاپن، بلغارستان، رومانی، مجارستان، تركیه، لهستان، روسیه، الجزایر، اندونزی و بوسنی و هرزگوین نیز با حضور در این مراسم، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران اسلامی تبریك گفتند.

در حاشیه این آیین، سرهنگ 'جواد فرجی' وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در بلگراد در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: امروز ارتشیان غیور ایران در اوج عزت و اقتدار تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، برای دفاع از تمامیت ارضی كشور و پاسخگویی و دفع هرگونه تهدید و تجاوز احتمالی از آمادگی كامل برخوردار است.

وی همچنین در ادامه این گفت و گو با تاكید بر اینكه ارتش جمهوری اسلامی ایران از ارتش های مطرح و مقتدر جهان امروز به شمار می رود، افزود: در بیش از سه دهه گذشته، ارتش ایران با اتكا به تعالیم اسلامی و انسانی در جهت حفظ تمامیت ارضی كشور به پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگی نائل آمده است.

دهها خبرنگار و فیلمبردار از رسانه های جمعی صربستان نیز برای پوشش خبری از مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در هتل 'هایت' بلگراد حضور داشتند.

در این مراسم، فیلمی از دستاوردها و پیشرفت های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سالن بزرگ هتل 'هایت' برای شركت كنندگان به نمایش گذاشته شد.

اروپام**2061**1596 ** 1574





:: برچسب‌ها: انگور چینی , جغرافیایی برچسب , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: