رییس مجلس نمایندگان مالزی به ایران سفر می كند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا از مالزی، 'تان سری حاجی مولیا' در دیدار خداحافظی محمد زاهدی سفیر ایران در كوالالامپور با وی، با اشاره به همكاری خوب و نزدیك پارلمان های ایران و مالزی، این مناسبات را در نزدیك ساختن مواضع و دیدگاه های دو كشور در خصوص بسیاری از موضوعات منطقه ای و بین المللی بویژه موضوعات مبتلابه جهان اسلام، بسزا و مؤثر خواند.

رییس مجلس نمایندگان مالزی همچنین با ابراز خرسندی از راهیابی محمد زاهدی به هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری كرد كه در آینده نزدیك در رأس یك هیأت پارلمانی از ایران دیدن كند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی نیز در این دیدار با ارائه گزارش كوتاهی از تلاش های صورت گرفته در طول دوره ماموریت خود جهت ارتقاء سطح روابط دوجانبه، بر آمادگی خود و مجلس شورای اسلامی برای گسترش روابط پارلمانی بین دو كشور و تشكیل گروه دوستی پارلمانی تاكید كرد.

زاهدی در این دیدار، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مالزی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، تداوم تلاش ها در جهت تقویت و گسترش روابط بین دو كشور و همكاری در مجامع و سازمانهای بین المللی را ضروری خواند.

محمد مهدی زاهدی كه از اواسط سال 1388 به سمت سفیر جمهوری اسلامی ایران در كشور مالزی منصوب شده بود، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با كسب آرای مردم حوزه انتخابیه كرمان به مجلس نهم راه یافت.

آساق**335**1504





:: برچسب‌ها: فلوریدا , موسیقی , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 1 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: