54 عنوان كتاب موسیقی در نمایشگاه تهران عرضه می شود
نوشته شده توسط : gogos

'رضا مهدوی' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: طبق روال سالهای گذشته كتابهای حوزه موسیقی در غرفه ویژه انتشارات سوره مهرحوزه هنری به علاقه مندان این هنر عرضه می شود.

وی ادامه داد: محصولات عرضه شده در نمایشگاه امسال كتاب تركیبی از كتابهای انتشار یافته دهه هشتاد تاكنون است كه موضوعات ترجمه ، پژوهش و تحقیق درحوزه موسیقی را شامل می شود.

مدیر مركز موسیقی حوزه هنری با بیان اینكه انتشار كتب با مضمون پژوهش در اولویت این مركز قرار دارد،افزود:انتشار آثاری از این دست می تواند تاثیر قابل توجه ای در حوزه علوم پایه و نظری داشته باشد.

مهدوی یادآورشد: در این دوره از نمایشگاه كتاب تهران از مولفان در غرفه سوره مهر دعوت به عمل می آید تا به سوالات تخصصی علاقه مندان به مباحث كتب موسیقی پاسخ دهند.

این آهنگساز همچنین با بیان اینكه برگزاری تنها یك نمایشگاه در سال نمی تواند پاسخگوی نیاز امروز جامعه باشد افزود: نبود عرضه مستقل آثار شنیداری موسیقیایی در این نمایشگاه به وضوح حس می شود چرا كه این محصولات از فقدان عرصه ای برای توزیع مناسب رنج می برد و این در حالی است كه نمایشگاه كتاب می توانست این فضا را به خوبی برای عرضه محصولات شنیداری فراهم كند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود .

فراهنگ ** 9252





:: برچسب‌ها: جدید , سان فرانسیسکو , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: