رشته بیمه شخص ثالث هر چه سریع تر آزاد سازی شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، ' غلامرضا تاجگردون' در جمع خبرنگاران با یادآوری افزایش40 درصدی نرخ دیه، اظهار داشت: اعمال افزایش 25 درصدی حق بیمه ها خلاف قانون است.

وی افزود: شركت هایی كه سهم شخص ثالث در پرتفوی آنها زیاد است، ضرر جدی می كنند و طی سه یا چهار سال آینده حداقل سه شركت از گردونه خدمت رسانی خارج می شوند.

دبیر كل سندیكای بیمه گران ایران تصریح كرد: نرخ دیه 40 درصد افزایش یافته اما حق بیمه شركت های بیمه ای تنها 25 درصد ارتقا داشته است.

تاجگردون ادامه داد: این امر یعنی این كه شركت های بیمه ای با فروش ذخایر خود، خسارت ها را می پردازند و با این كار ذخایر خود را از دست می دهند.

وی افزود: اعتقاد ما این است كه باید قانون بیمه شخص ثالث از چند منظر اصلاح شود؛ اول این كه باید از خودرو محور به راننده محور تبدیل شود تا شركت های بیمه ای متناسب با ریسك راننده بیمه نامه صادر كنند.

دبیركل سندیكای بیمه گران تاكید كرد: لازمه این امر آن است كه نرخ آزاد شود تا شركت های بیمه ای بتوانند در یك بازار رقابتی فعالیت كنند و كسی كه ذی حق است، بتواند ارزان تر بیمه نامه خریداری كند.

تاجگردون باردیگر بر ضرورت اصلاح قانون بیمه شخص ثالث تاكید كرد و گفت: این كار هم اكنون كه نرخ دیه افزایش یافته و شركت های بیمه ای از این بابت متضرر و موجب فرار بیمه ای شده است، ضرورت دارد.

اقتصام** 9141*





:: برچسب‌ها: گربه , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: