روسیه نسبت به تعلل در استقرار كامل ناظران سازمان ملل در سوریه هشدار داد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در این بیانیه گفته شده است: كندی روند استقرار كامل ناظران سازمان ملل در سوریه باعث بی ثباتی اوضاع این كشور می شود.

روز 15 ماه آوریل نخستین گروه ناظران سازمان ملل وارد سوریه شد و انتظار می رود در آینده نزدیك شمار آنها به 30 نفر برسد و در حال حاضر موضوع افزایش شمار ناظران در سوریه تا 300 نفر نیز در دست بررسی است.

بیانیه وزارت خارجه روسیه می گوید: روسیه تصویب قطعنامه ای در شورای امنیت در زمان فشرده كه مجوز و مشخصات هیات ناظران را در سوریه مشخص كند، ضروری می داند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است:كسب توافق میان دولت سوریه و كارشناسان سازمان ملل درخصوص تفاهم اولیه درباره جوانب مختلف فعالیت گروه ناظران اهمیت فراوان دارد.

بیانیه با تاكید برضرورت تصویب قطعنامه ای درشورای امنیت درخصوص حضور ناظران درسوریه اضافه می كند:اكثریت اعضای شورای امنیت در هنگام گزارش دبیركل سازمان ملل در شورای امنیت از تصویب چنین قطعنامه ای حمایت كردند.

وزارت خارجه روسیه خاطرنشان كرد:اصل اساسی فعالیت ناظران در سوریه بیطرفی و واقع گرایی آنها در انجام وظیفه بر اساس مجوز محوله از سوی شورای امنیت خواهد بود و برای این منظور باید با دولت سوریه در تماس باشند.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: د , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: