روزی خواهد رسید كه بارسلونا پیروز قهرمانی ها نشود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، روسل امروز درمصاحبه ای مطبوعاتی افزود كه در زمینه ورزشی هیچگاه از الگوی بازی كنونی خود صرف نظر نخواهیم كرد اما در زمینه اقتصادی باید باشگاه بایرن مونیخ را برای بهبودی باشگاه بارسلونا الگو قرار داد.

وی تصریح كرد كه بارسلونا چندین جام را بدون اینكه با الگوی بازی خود انجام دهد پیروز شد اما هواداران بارسلونی به رغم این پیروزی ها ، خوشحال نبودند زیرا مدل خودمان را بازی نكرده بودیم .

روسل خاطر نشان كرد كه بارسلونا پس از فتح همه جامهایی كه در فوتبال وجود دارد ، باید سعی‌ كند كه در درون و بیرون زمین بازی جزو برترین تیمهای فوتبال باشد .

رئیس باشگاه بارسلونا افزود :روزی خواهد رسید كه بارسلونا پیروز نشود و در آن هنگام باید همچنان از نمونه بودن و خصوصیات خودمان دفاع كنیم .

روسل با اشاره به بازی شنبه شب بارسلونا با مادرید گفت كه تیم ریال مادرید به منظور پیروزی در این دیدار در زمین حاضر خواهد شد و در این زمینه بازی سخت و هیجانی در انتظار دو تیم خواهد بود.

وی ابراز امیدواری كرد كه تیمش با پیروزی دیدار را به پایان برساند .

وی ادامه داد كه پروژه او علاوه بر یك الگوی ورزشی ، قرار دادن بارسلونا همچنین به عنوان یك نمونه اقتصادی است كه در سالهای اخیر موفق به دست یابی‌ آن نشده اند .

روسل تصریح كرد:دو سال قبل هنگامی كه زمام قدرت بارسلونا را بدست گرفتم از هیأت مدیره سابق باشگاه 500 میلیون یورو بدهی به ارث بردم و در این راستا از آن هنگام تصمیم به انجام سیاست های ریاضتی بسیاری گرفتیم و در این زمینه موسسه قطر با كمك خود به این تیم اجازه داد كه از مشكلات بسیاری خارج شود .

اروپام **1234**





:: برچسب‌ها: آب , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: