ارتقای توانمند سازی ایثارگران،نقشه راه بنیاد شهید در شعار امسال است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز شنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران ، سردار 'محسن انصاری ' در نخستین همایش فصلی یك روزه مدیران كل استانی، ستاد ومعاونان بنیاد شهید درسال 91 افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در سال های گذشته از طریق تهدید قصد ضربه زدن به نظام را داشتند كه نتیجه ای جز افزایش انسجام داخلی در كشورمان برای آنان نداشت.

وی با بیان اینكه این دشمنان تحریم اقتصادی و اختلال در تولید داخلی را در دستور كار قرارد دادند، گفت: آنان اعلام كرده اند كه كمر ایران را باید با اقتصاد شكست اما با حركت هوشمندانه مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 91 به عنوان سال ' تولید ملی ،حمایت از كار و سرمایه ایرانی ' دشمنان اسلام و انقلاب راه به جایی نخواهند برد.

انصاری با اشاره به نقش و جایگاه بنیاد در تحقق شعار سال 91، افزود: بنیاد شهید در شش حوزه خدمات، اشتغال، اقدامات وفعالیت های ترویجی و فرهنگی، تولیدات، سازمان اقتصادی كوثر و بانك دی می تواند در تحقق شعار امسال موثر باشد.

وی، آموزش پرسنل مرتبط و استاندارد سازی رفتار كاركنان، پرهیز از هر گونه شعار زدگی و رفع تكلیفی، داشتن برنامه و توجه به دانش افزایی و مهارت افزایی را از مهم ترین نقش آفرینی بنیاد در تحقق شعار سال 91 بر شمرد.

اجتمام**9134 **1569**





:: برچسب‌ها: کانادا , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: