سپاه پاسداران نماد اقتدار ملت ایران در دفاع از انقلاب و آرمان‌های بلند آن است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد كل نیروهای مسلح، در این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی و ظرفیت و توانمندی سرشار آن در مهندسی افكار عمومی و آگاهی‌ بخشی به جامعه بشریت و ایجاد گفتمان استكبارستیزی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران، از همان ابتدا دشمنی و تهدیدات قدرت های زورگو وسلطه‌گر را متصور ساخت.

این بیانیه می افزاید: در مقابل، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تدبیر حكیمانه و تاریخی خود تشكیل سپاه پاسداران و شكل گیری نیرویی انقلابی، مومن و فداكار برای پاسداری از انقلاب را به مثابه ضرورتی حیاتی و اجتناب ناپذیر رقم زدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: تاریخ 33 ساله استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهد سپاه در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه ها نیاز انقلاب و كشور بسان دژ مستحكم ملت ایران عمل كرده و نقش كلیدی خود در ناكامی و شكست توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه های مختلف جنگ‌های سخت، نیمه سخت و نرم را همواره مورد اعتراف دوستان و دشمنان انقلاب قرار داده است.

این بیانیه درادامه با برشماری كاركردهای ویژه و سرنوشت ساز سپاه در صحنه های پاسداری از انقلاب اسلامی و رویارویی با دشمنان به خصوص در مقطع هشت سال دفاع مقدس و مصاف با فتنه آفرینی‌های ضد انقلاب داخلی، خدمات پاسداران انقلاب در عرصه های مردم‌یاری ، سازندگی و كمك به توسعه و پیشرفت كشور در زمینه های مختلف را یادآور شد.

این بیانیه می افزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بركت دستاوردهای ناشی از 33 سال مجاهدت و فداكاری الهام بخش و مسوولیت پذیری متعهدانه در حوزه های گوناگون، امروزه به یك سازمان چند وجهی و تعیین كننده در كشور مبدل شده است به گونه‌ای كه با ورود به هر مقوله‌ای كه امنیت، توسعه و پیشرفت ملی اقتضا كند موفقیت های بزرگ و گرانسنگی را برای كشور به ارمغان می‌آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینك در جای جای میهن اسلامی، نام و عمل انقلابی و ایمانی سپاه پاسداران بر تارك طرح های سازندگی و توسعه اقتصادی، عمرانی، كشاورزی، علمی و فناوری می‌درخشد.

ستاد كل نیروهای مسلح درادامه با تبریك فرا رسیدن دوم اردیبهشت (سالروز تصویب اساسنامه سپاه در شورای انقلاب سال 1358) به فرماندهان و مسوولان سپاه و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید این نهاد مقدس، بر رسالت و مسئولیت اصحاب رسانه در معرفی جایگاه و نقش سپاه در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی تاكید كرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد سپاه پاسداران به عنوان یك نیروی همزاد انقلاب، همواره خود را سپر حوادث و بلایای فراروی كشور قرار داده و در این راه با جانفشانی و تلاش‌های صادقانه و خستگی ناپذیر خود توطئه‌های دشمنان را خنثی و امنیت و آرامش لازم را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده است.

سیام**1478





:: برچسب‌ها: قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: