تغییر نگاه مدیریتی مس برای ارتقای تولید ملی
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شركت ملی صنایع مس، 'اردشیر سعد محمدی ' با بیان این كه، مهمترین هدف شركت ملی صنایع مس ایران در سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، ارتقای تولید است، افزود: برای افزایش میزان تولید و دستیابی به هدف 700 هزار تنی تعریف شده، درصدد هستیم دو كارخانه كنسانتره را تا پایان امسال به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: این پروژه ‌ها سال گذشته آغاز به كار كرد و اتمام آنها تا پایان سال، افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

سعد محمدی با اشاره به ضرورت تغییر سیستم و فناوری معادن، اظهار كرد: با توجه به وسعت دیدی كه برای آینده صنعت مس كشور در نظر گرفته‌ایم، باید نوع نگاه را نسبت به تجهیزات معدنی تغییر دهیم و موضوع ارتقای سطح تكنولوژی معادن را به صورت جدی‌تری دنبال كنیم.

وی انجام 124 میلیون تن عملیات معدنی در سال گذشته را قابل توجه خواند و افزود: در سال تولید ملی، این رقم را به بالغ بر 200 میلیون تن خواهیم رساند.

وی برنامه دیگر شركت ملی مس در سال تولید ملی را ارتقای سطح علمی كاركنان دانست و افزود: با برنامه‌ریزی برای آموزش كاركنان، شرایط ارتقای سطح علمی تا سطح مهندسی را فراهم خواهیم كرد و در حقیقت سال 91، سال برنامه‌ریزی برای آموزش‌های روز و ارتقای سطح علمی كاركنان است.

مدیر عامل شركت ملی صنایع مس ایران با بیان این كه، مس تنها صنعتی است كه فروش آن از نظر قیمت محصول بالاتر از میانگین جهانی است، افزود: در همین راستا یكی از اهداف شركت ملی مس، كسب رتبه نخست شركت‌‌ها از نظر ارزش مالی در داخل كشور و رتبه پنجم در خاورمیانه طی چهار سال آینده است.

وی یكی از دیگر اهداف شركت ملی مس در سال تولید ملی را تغییر سیستم مدیریتی و برنامه‌ریزی برای مطابقت با مدل‌های روز مدیریت دنیا اعلام و اظهار كرد: این هدف‌گذاری برای دستیابی به تولید 700 هزار تنی امری ضروری است، چرا كه با وسعت فعالیت‌های شركت ملی مس، دامنه استان‌های فعال در این حوزه نیز افزایش یافته است و باید با بینش جدید شرایط را برای پیشبرد اهداف اقتصادی و فنی فراهم كنیم.

سعد محمدی افزود: سال گذشته با افزایش میزان تولید، سهم مس در تولید ناخالص ملی از 7/0 فراتر رفت و با اجرای پروژه‌ها، این رقم به 8/1 درصد خواهد رسید.

وی به كیفیت محصول تولید شده در شركت ملی مس اشاره كرد و افزود: با توجه به كیفیت محصول و فاصله كم با تركیه، به راحتی می‌توانیم بازارهای جهانی این كشور را از آن خود كنیم.

سعدمحمدی افزود: برای نخستین بار در گزارش‌های گروه مطالعات بین‌المللی مس، مقابل شركت ملی مس عدد 700 هزار تن نوشته شده كه خود گواهی است بر این حقیقت كه مجامع بین‌المللی نیز هدف 700 هزار تنی شركت ملی مس ایران را تایید كرده‌اند.

وی گفت:‌در این راستا برنامه بعدی معرفی محصولات در بازار جهانی است كه با توجه به كیفیت محصول، شرایط قیمتی بهتری را می‌توان قائل شد.

بر اساس این گزارش، گروه مطالعات‌بین‌المللی مس از ایران دعوت برای شركت در مجمع این گروه در ششم اردیبهشت ماه سال جاری در پرتغال دعوت به عمل آورده است.

اقتصام**1601**1594





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: