خبرگزاری الجزایر بر گسترش همكاری خبری با ایرنا تاكید كرد
نوشته شده توسط : gogos

مدیر خبر خبرگزاری الجزایر در این دیدار كه روز شنبه انجام شد با اشاره به ضرورت مبادله هیات های رسانه ای و برگزاری نشست های مشترك خبرنگاران و روزنامه نگاران میان دو كشور، خواستار آشنایی بیشتر همكاران خود در دو بخش خبری و فنی با توانمندی های رسانه ای و فنی خبرگزاری جمهوری اسلامی شد.

وی همچنین با اشاره به تفاهمنامه خبری فیمابین بر انتقال تجربیات و برپایی كارگاه های آموزشی برای خبرنگاران دو كشور تاكید كرد.

مدیر خبر خبرگزاری الجزایر با اشاره به مشتركات فرهنگی، روابط خوب سیاسی میان دو كشور را فرصت مناسبی برای ارتقاء هر چه بیشتر همكاری های حرفه ای و رسانه ای دانست.

در این دیدار رییس دفتر ایرنا پیام تسلیت 'علی اكبر جوانفكر' مشاور مطبوعاتی رییس جمهور و مدیرعامل ایرنا را به مدیر عامل خبرگزاری رسمی الجزایر به مناسبت درگذشت نخستین رییس جمهور این كشور پس از استقلال، ابلاغ كرد.

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در پیام خود به 'عبدالحمید كاشه' مدیر عامل خبرگزاری رسمی الجزایر ضمن ابلاغ تسلیت خود و كاركنان ایرنا به مناسبت در گذشت 'احمد بن بلا' مبارز انقلابی الجزایر، بر گسترش همكاری رسانه ای در چارچوب تفاهمنامه فی مابین همكاری تاكید كرده بود

خاورم **1200**1369





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: