قرائتی: اجلاس سراسری نماز امسال در كرمانشاه برگزار می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ' محسن قرائتی ' روز شنبه در نشست با اساتید و رییسان دانشگاه های استان كرمانشاه كه در محل دانشگاه علوم پزشكی برگزار شد، افزود: نماز برای انسان همچون شیر مادر برای نوزاد است و همه نیازهای واقعی انسان با همین نیاز برطرف می شود.

وی گفت: نماز مجموعه ای از همه خوبیها از جمله نظم ، عبادت ، معاد ، عدالت ، یاد شهدا و صالحان ، پاكی، ورزش و ... برای انسان است كه او را در جهت كمال سوق می دهد.

حجت الاسلام قرائتی در خصوص تقلید از مراجع تقلید گفت: همانطور كه همین مراجع در امور پزشكی به پزشكان اتكا می كنند و از دستورات آنها تقلید می كنند پزشكان و دیگر مردم نیز نیازمند تقلید از مراجع برای اجرای درست احكام هستند.

وی اظهار كرد: تقلید نكردن در اموری كه به نیاز انسان مربوط می شود همچون دستورات درمانی پزشكی و یا اجرای احكام الهی از روی تكبر است كه نوعی بیماری روانی محسوب می شود و همواره خود انسان از این تكبر متضرر خواهد شد.

وی در ادامه به روابط زناشویی اشاره كرد و افزود: زن و شوهر برای اینكه زندگی زیبایی را برای هم مهیا كنند بایستی مواردی را در زندگی انجام دهند كه گذشت و عبور از تكبر و منیت مهمترین آن باشد.

وی گفت: در مواردی نیز كه بین زن و شوهر اختلافاتی پیش می آید قبل از مراجعه به هرگونه مرجع قانونی بایستی به دادگاه خانواده اسلامی مراجعه شود كه این دادگاه یك وكیل از خانواده زن و یك وكیل از خانواده مرد می باشد كه بتوانند مشكلات آنها را برطرف سازند كه قطعا هیچ افرادی به اندازه خانواده طرفین با دقت و دلسوزی حكمیت نخواهند كرد.

7456/567/245





:: برچسب‌ها: استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: