فراخوان جشنواره عكس و پوستر 'دل دیده' منتشر شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از دومین جشنواره عكس و پوستر 'دل‌دیده'، این جشنواره كه به همت ستاد مركزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) با همكاری سازمان زیباسازی شهر تهران و خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، اهدافی چون معرفی ابعاد معنوی و شخصیتی امام (ره)، نمایش جلوه‌های حضور علاقه‌مندان امام (ره) در مراسم‌های بزرگداشت ایشان، نمایش محبوبیت حضرت امام (ره) نزد مردم و تجلیل از هنرمندانی كه در ترسیم سیمای حضرت امام(ره) به مردم نقش داشته‌اند را دنبال می‌كند.

موضوع این جشنواره،'سیمای امام' و'امام و مردم' است و در دو بخش عكس و پوستر برگزار خواهد شد.

شركت در این جشنواره برای همه علاقمندان آزاد است و هر عكاس می‌تواند حداكثر 10 تك عكس به دبیرخانه جشنواره ارسال كند.

براساس این فراخوان،همچنین هر هنرمندی می‌تواند حداكثر 3 پوستر 50 در 70 سانتی‎متر را به دبیرخانه جشنواره ارایه كند.

در هر كدام از بخش‌های عكس و پوستر، نفر اول تندیس جشنواره، لوح افتخار و 20 میلیون ریال جایزه نقدی؛ نفر دوم تندیس جشنواره، لوح افتخارو 15 میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح افتخارو 10 میلیون ریال جایزه نقدی را دریافت خواهد كرد.

بابت امتیاز نمایش و چاپ آثار در كتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه هم به هر یك از آثار انتخاب شده مبلغ یك میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

آثار برگزیده علاوه بر آنكه به صورت یك مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد، بر روی پرتال‌های سازمان زیباسازی به عنوان یك نمایشگاه شهری به وسعت تهران و همچنین گالری‌های خانه هنرمندان ایران به نمایش درخواهد آمد.

رسول صدرعاملی، امیرعلی جوادیان و مجید دوخته‌چی‌زاده، داوران بخش عكس دومین جشنواره ' دل‌دیده' هستند و احمدرضا دالوند، علی وزیریان و مسعود نجابتی، آثار رسیده به بخش پوستر را داوری خواهند كرد.

آخرین مهلت ارسال آثار 20 اردیبهشت ماه 1391 است و نیمه اول خرداد ماه 1391 در خانه هنرمندان ایران و پرتابل‌های شهری تهران، آثار برگزیده به نمایش درخواهند آمد.

فراهنگ**9173**1588





:: برچسب‌ها: گل , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: